Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
amputatie voorpoot - het gaat gelukkig iets beter
Moderator: moderatorteam
-
laforrest
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
amputatie voorpoot - het gaat gelukkig iets beter
(gekopieerd vanaf mijn weblog)
een uur geleden (21.30 uur) heb ik een (aardig) vrouwtje van de Intensive Care aan de lijn gehad en gevraagd hoe het met ons vriendje gaat.
het gaat gelukkig iets beter! hij is aardig wakker maar doet nog niks anders dan liggen. de verpleegsters hebben hun handen vol aan spike....want hij "schreeuwt" (figuurlijk) om aandacht!
"het is een echte knuffelkont.....en wil de hele tijd met zijn kop op onze schoot liggen"
waarschijnlijk (hopelijk!!!) was het janken van vanmiddag dan ook een combinatie van pijn en stress en/of eenzaamheid.
hij heeft nog niet gestaan. misschien dat ze dat vanavond nog gaan proberen, maar ze willen hem ook niet wéér onrustig maken..dus ze kijken het eerst nog even aan.hij is nu juist lekker rustig. ook heeft hij al iets gegeten - uit de hand weliswaar...maar hij eet en dat is volgens mij een goed teken!
morgenochtend tussen 08.00 en 08.30 uur krijgen we te horen hoe hij de nacht heeft doorgebracht.....en als het goed is kunnen we hem om 13.00 uur ophalen.
wordt vervolgd.
fijne avond nog!
kus
mar
een uur geleden (21.30 uur) heb ik een (aardig) vrouwtje van de Intensive Care aan de lijn gehad en gevraagd hoe het met ons vriendje gaat.
het gaat gelukkig iets beter! hij is aardig wakker maar doet nog niks anders dan liggen. de verpleegsters hebben hun handen vol aan spike....want hij "schreeuwt" (figuurlijk) om aandacht!
"het is een echte knuffelkont.....en wil de hele tijd met zijn kop op onze schoot liggen"
waarschijnlijk (hopelijk!!!) was het janken van vanmiddag dan ook een combinatie van pijn en stress en/of eenzaamheid.
hij heeft nog niet gestaan. misschien dat ze dat vanavond nog gaan proberen, maar ze willen hem ook niet wéér onrustig maken..dus ze kijken het eerst nog even aan.hij is nu juist lekker rustig. ook heeft hij al iets gegeten - uit de hand weliswaar...maar hij eet en dat is volgens mij een goed teken!
morgenochtend tussen 08.00 en 08.30 uur krijgen we te horen hoe hij de nacht heeft doorgebracht.....en als het goed is kunnen we hem om 13.00 uur ophalen.
wordt vervolgd.
fijne avond nog!
kus
mar
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Gelukkig gaat het iets beter, vreselijk lijkt me dat als je moet horen dat hij zo heeft gegild en je kan er niet bij zijn
Sterkte, ik hoop dat hij de nacht goed doorkomt en dat het allemaal een beetje zonder complicaties verloopt, het is niet niets zeg....
Sterkte, ik hoop dat hij de nacht goed doorkomt en dat het allemaal een beetje zonder complicaties verloopt, het is niet niets zeg....

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Onze Joep heeft in december een narcose met methadon gehad, toen gilde hij ook vlak voordat hij helemaal onder zeil ging en heeft toen hij wakker werd nog uren gegild en gehuils. Volgens onze da was dat een bad-trip van de methadon.
Sterkte ermee
Sterkte ermee
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
Marion.
Re: amputatie voorpoot - het gaat gelukkig iets beter
Goed zo! Laat die verpleegsters maar de nacht bij hem in de bench doorbrengen, dan is het morgen zo 1 uurlaforrest schreef:het gaat gelukkig iets beter! hij is aardig wakker maar doet nog niks anders dan liggen. de verpleegsters hebben hun handen vol aan spike....want hij "schreeuwt" (figuurlijk) om aandacht!
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Ach, wat moet dat erg zijn om te horen dat je hondje zo tekeer gegaan is terwijl je er niet bij kunt zijn! Gelukkig dat er gisterenavond iets betere berichten waren; hebben jullie misschien een beetje kunnen slapen.
Heb net in je andere bericht gelezen hoe het gisteren ging; het lijkt me heel moeilijk om dan de dag door te brengen..
Heb je nu al iets gehoord?
Heel veel sterkte met het ophalen straks; zal wel confronterend zijn. Hoop voor je dat hij weer opknapt!
Gr. Marijke
Heb net in je andere bericht gelezen hoe het gisteren ging; het lijkt me heel moeilijk om dan de dag door te brengen..
Heb je nu al iets gehoord?
Heel veel sterkte met het ophalen straks; zal wel confronterend zijn. Hoop voor je dat hij weer opknapt!
Gr. Marijke
Gr. Marijke