Mauyak schreef:Je trekt andere merken kvv regelmatig in twijfel,zelfs in deze topic trek je een biologisch kvv merk(Bandit)in twijfel."Want ze ZEGGEN het wel....."En dit doe jij namelijk stelselmatig over diverse merken.Dat je erg tevreden bent over CB is fijn,maar ga een ander merk niet in discrediet brengen.Je had het dus weer eens een keertje niet alleen maar over je bezorgdheid rondom de Lidl-kippetjes.

Jee, wat kun jij dingen uit zijn verband halen in één topic, zeg?!
En voor wat betreft Bandit; kun jij wel bewijzen van ze krijgen dat ze inderdaad ook volledig biologisch dynamisch vlees zouden gebruiken? Mij kunnen/willen ze het in elk geval niet geven namelijk. Ik heb daar met interesse naar gevraagd, omdat vlees wat biologisch dynamisch zou zijn mij absoluut zou aanspreken. Maar wel bijna 5 Euro voor een kilo vlees vragen en niet kunnen aantonen dat je daadwerkelijk biologisch dynamisch vlees zou gebruiken, gaat er bij mij niet helemaal in, eerlijk gezegd. Als je zoiets doet, wil je dat toch juist aantonen, lijkt mij?!

Op deze manier creeer je alleen maar héle grote twijfels, onduidelijkheid en achterdocht naar mijn idee. (Maar misschien dat jij daar anders over denkt, dan kan natuurlijk. Dat is jouw goed recht.)
Ik breng geen merken in discrediet als ik daar geen reden voor heb en ik dit geval heb ik dat bij Bandit dus wel.