Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ga eens even kijken. Misschien dat Pasja er wel lekker op past.
Ik wil altijd een keer nog zo'n lekker kussen voor hem.
En deze is helemaal niet duur
nee nog niet gekocht. Ik moet nog even de tijd vinden om te gaan kijken en als het me bevalt wat ik zie koop ik er maar gewoon 1.
Ondanks dat ik een vriend heb die het genoeg vind wat we hebben.
Ondanks dat we hier ook eigenlijk al een overdosis aan hondenligt plekken hebben.
Én ondanks dat ik eigenlijk mijn geld eens wat beter zou moeten besteden
Maar mijn vader die heeft nu een ander huis waar onze hondjes ook iedere keer mee naar toe gaan en die heeft geen kussen of mand, en anders moeten we alsmaar onze honden spullen mee slepen en zo
Dus dan moet ik er toch maar een kopen en dan een van de twee bij m'n vader neer zetten
is het wat anders ga ik ook ff kijken denk ik heb met sinterklaas 2 kussens gehad voor de honden (gemaakt door mijn schoonzusje) maar ze zijn er bang van kraakt te veel
Ik heb de limegroene gekocht!
De maat is precies goed voor mijn Boston.
Er zit een binnenkussen in, met bolletjesvulling. Maar hij is lekker stevig gevuld, niet zo slap als sommige van die kussen. De sluiting van de buitenhoes is met klittenband.
Ben er hartstikke blij mee, wat dit is echt heel goedkoop voor zo'n kussen! Dus, bedankt voor de tip Pasja
Heb en passant ook nog wat mooie buitenplantjes gekocht, dus mijn dag kan niet meer stuk!
joepie ik heb iemand blij kunnen maken met deze tip. Nu ik nog.
Heb namelijk helemaal geen tijd om zelf even te gaan
Klitteband sluiting van de buitenzak? is dat niet erg kwetsbaar
Ik hoop er vandaag of morgen toch even heen te kunnen. Ben wel bang dat pasja er niet op gaat passen als de maat precies goed is voor jou boston terrier :N: pasja is wel 3 keer zo groot volgens mij
Maar ja kijken kan geen kwaat en aangezien pasja ook in de mand van z'n baby broertje weet te wurmen moet dit ook geen probleem zijn
Die klittenbandsluiting is prima, en stevig genoeg. Maar hij is wel erg stevig opgevuld bij nader inzien, ik denk dat ik er wat korrels uit ga halen. Is Pasja die grote op de foto? Dan is het kussen wel aan de kleine kant denk ik!
ja pasja is die grote.
De maten waren 75 x 55? Dat is niet zo veel kleiner als zijn mand waar hij echt in ligt. Op zo'n kussen gaan hij op liggen (niet erin). Nou ja ik ga vandaag of morgen even kijken en dan kan ik het zelf inschatten. Maar ben indd ook bang dat hij wat klein zal zijn voor pasja
ik heb die kleine roze van fatboy, die is ongeveer hetzelfde, maar dan 80 cm ofzo.
lola kan er goed op liggen, sam redelijk, maar voor een herder vind ik hem echt te klein, ze kunnen zich niet zo oprollen als in een mand, dus ze liggen er hier bijna alleen op zoals in jouw onderschrift, en dan issie echt te klein voor jouw reus
pasja85 schreef: ja pasja is die grote.
De maten waren 75 x 55? Dat is niet zo veel kleiner als zijn mand waar hij echt in ligt. Op zo'n kussen gaan hij op liggen (niet erin). Nou ja ik ga vandaag of morgen even kijken en dan kan ik het zelf inschatten. Maar ben indd ook bang dat hij wat klein zal zijn voor pasja
Ja, hij is precies 75 x 55.
En het is net wat Massam zegt, ze moeten er uitgestrekt op liggen en dan ligt zijn kop er buiten denk ik!
Laila schreef:Die klittenbandsluiting is prima, en stevig genoeg. Maar hij is wel erg stevig opgevuld bij nader inzien, ik denk dat ik er wat korrels uit ga halen. Is Pasja die grote op de foto? Dan is het kussen wel aan de kleine kant denk ik!
Ik heb een paar weken geleden zo'n kussen gekocht bij Formido en vond hem ook wel erg gevuld. Heb toen wat bolletjes eruit gehaald, maar ze zijn zo verschrikkelijk statisch dat de hele tuin vol met kleine bolletjes lag.
Gevolg was dat manlief het terras moest stofzuigen, want de bolletjes bleven maar in de rondte vliegen. Misty vindt het hele kussen niet fijn en na alle bolletjes eruit gehaald te hebben en een nieuwe schuimrubber vulling erin, wil hij er nog niet zo graag op (de hoes is erg stug).
ik heb vandaag 3 kussens gekocht 1 bruine voor de hond van mijn moeder en 2 (groen en roze) voor mijn hond,ze zijn lekker stevig gevuld en de hoes is stug, logisch hij is nieuw wordt vanzelf wel soepel.
ik heb voor mijn bouviers ook ooit een balletjeskussen gekocht en het heeft een half jaar geduurd voor ze erop gingen liggen nu staan ze elkaar eraf te kijken en heb ik hem al een keer bij moeten vullen en de hoes is wel erg dun en slap aan het worden,en dit was een duur kussen hoor,
niks mis met het praxiskussen en helemaal niet voor dat geld.
groetjes patries.
Laila schreef:Die klittenbandsluiting is prima, en stevig genoeg. Maar hij is wel erg stevig opgevuld bij nader inzien, ik denk dat ik er wat korrels uit ga halen. Is Pasja die grote op de foto? Dan is het kussen wel aan de kleine kant denk ik!
Ik heb een paar weken geleden zo'n kussen gekocht bij Formido en vond hem ook wel erg gevuld. Heb toen wat bolletjes eruit gehaald, maar ze zijn zo verschrikkelijk statisch dat de hele tuin vol met kleine bolletjes lag.
Gevolg was dat manlief het terras moest stofzuigen, want de bolletjes bleven maar in de rondte vliegen. Misty vindt het hele kussen niet fijn en na alle bolletjes eruit gehaald te hebben en een nieuwe schuimrubber vulling erin, wil hij er nog niet zo graag op (de hoes is erg stug).
Hahaha, wat een ellende met die bolletjes! Ik heb al van alles zitten bedenken hoe ik dat het beste kan doen, want ik weet dat het rottig spul is als je ermee aan het klooien gaat. De hoes is vrij stug ja, maar ik leg er toch een dekentje op, dat ligt toch wat zachter denk ik.
miekmiek schreef:Marion, passen die van jou erop? Ik heb er twee voor mijn hondjes, en voor hun formaat is het perfect.
Ik heb hier puppenmandjes. De grote manden liggen bij het grof vuil. Ze hebben ze liever een beetje intiem
Onder de trap ligt een vetbedje. Zal iets groter zijn dan deze maar die graven ze onderuit voordat ze gaan liggen, dus meer dan de helft van hun lijf is niet bedekt. Tussen de banken in het hoekje (waar de lime-groene moet komen) ligt een ovalen kussen nu van ook maar 70 x 50 denk ik.
Zonde dat ik morgen met de trein naar het werk ga en een etentje heb. Maarrrrr, Pieter heeft dus de auto en desnoods kan hij lopend naar de Praxis hier. Dus ik ga maar even opdrachten uitdelen denk ik
Benji&Brenda schreef:Zitten er bolletjes in deze kussens eigenlijk?
Last van teckels
Heb/had een orgineel kussen van fatboy voor de honden, is helemaal sneeuw in de kamer geworden!
Wat heb ik dan nette teckels
Britt slaapt er niet op maar gebruikt zo'n kussen wel om haar bal onder te verstoppen en we moeten haar weleens wat in de gaten houden inderdaad dat ze het kussen niet vakkundig sloopt waardoor het hier sneeuwt maar het valt dus mee
Bram slaapt graag op zo'n bolletjes kussen dus vandaar haha
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
die lime groene die had hier hartstikke leuk gestaan maar helaas zal hij toch echt wel een klein beetje (heel erg) te klein zijn. Als pasja daarop gaat liggen dan heeft hij binnen de kortste keren een kromme nek of rug omdat hij er inderdaad half naast zal liggen.
En mand van dat formaat wil nog (daar rolt hij in op) maar ik wil eigenlijk ook nog graag een kussen waar hiij lekker luchtig op kan liggen.
Nou, dan maar hopen dat er ook een keer wat grotere komen.
Fijn dat ik er mensen blij mee heb kunnen maken in ieder geval.