Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zelf eens de mouw aangedaan

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

zelf eens de mouw aangedaan

Ongelezen bericht door maart »

dat heb ik gisteren gedaan met Déesse. was gewoon ff om te testen wat ze deed bij mij. ze mist nl. nogal wat vertrouwen in het stellen, maar als ze de mouw meekrijgt, vliegt ze wel in mijn armen, dus wilden we eens kijken wat ze deed als ik de mouw aanhad. dus iemand anders déesse onder appèl genomen en haar op me af gestuurd. nou, dat was wel wat beter, haar inkomen was veel vlugger en ze werd wat 'kwader' ook.
het enige jammere was natuurlijk mijn gebrek aan ervaring :N: :roll: (mijn enigste ervaring is de rottweiler van een vriend die ik wel eens heb laten bijten, maar dan enkel tijdens het revieren :mrgreen: ) dus dat stellen was wel wat anders :N:
ik had wel goede begeleiding en wist wel wat te doen, maar het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan... Nu ja, ik kan er maar bij leren hé :19:
het is natuurlijk niet echt aageraden om je eigen hond op je te laten bijten, maar déesse is altijd al een uniek geval geweest in alles en vraagt dus (zoals elke hond in alles) een eigen unieke benadering.
hopelijk gaat het in het vervolg wat beter
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”