Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
muffe geur en 'stofjes' in de haren bij staartaanzet
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
muffe geur en 'stofjes' in de haren bij staartaanzet
Ik rook een muffe geur aan mijn hondje en zag allemaal kleine'stofjes'
Omdat ik toch bij de da moest zijn heb ik dit gevraagd
Ze zag niets kruipen
ik ook niet
meer iets van huidschilfers ofzo, de geur zou zijn van de anaalklieren die gisteren uitgeknepen zijn. Maar dat ruikt anders/scherper
Deze geur was voor die tijd al
Iemand een idee wat dit is? Hij rijdt ook sleetje, terwijl ik zijn kontje helemaal schoon/kortgemaakt heb.
Voeding???????
Omdat ik toch bij de da moest zijn heb ik dit gevraagd
Ze zag niets kruipen
ik ook niet
meer iets van huidschilfers ofzo, de geur zou zijn van de anaalklieren die gisteren uitgeknepen zijn. Maar dat ruikt anders/scherper
Deze geur was voor die tijd al
Iemand een idee wat dit is? Hij rijdt ook sleetje, terwijl ik zijn kontje helemaal schoon/kortgemaakt heb.
Voeding???????
-
Marja
- Zeer actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
Dit is gelokaliseerd rondom de staart niet op één plek, daar heeft ie donkere dikkere haren rest is dunner en licht
Zal wel iets zijn wat ik eruit kan wassen maar dat wil ik nu niet doen want hij heeft oorontsteking
Dit is gelokaliseerd rondom de staart niet op één plek, daar heeft ie donkere dikkere haren rest is dunner en licht
Zal wel iets zijn wat ik eruit kan wassen maar dat wil ik nu niet doen want hij heeft oorontsteking
-
Marja
- Zeer actief
Nooit van gehoord, wat is dat voor een klier en waar is ie voorInge O schreef:nee, niet de anaalklieren bedoelen we hier, maar de stuitklier, die ligt op de staart, een aantal cm's onder de staartaanzet. is niet bij elke hond duidelijk en/of produktief, maar soms (even) wel.AnneMarie schreef:Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
groetjes Marja Zara en Stapper

-
Marja
- Zeer actief
Je kan toch alleen de kont wassen, dan kom je niet eens in de buurt van de orenAnneMarie schreef:Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
Is het niet gewoon dood haar???
groetjes Marja Zara en Stapper

-
miekmiek
-
AnneMarie
- Zeer actief
Inge O schreef:nee, niet de anaalklieren bedoelen we hier, maar de stuitklier, die ligt op de staart, een aantal cm's onder de staartaanzet. is niet bij elke hond duidelijk en/of produktief, maar soms (even) wel.AnneMarie schreef:Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
Waar dient die voor?
-
AnneMarie
- Zeer actief
nee het is niet gewoon dood haar, kan hem wel wassen maar doe dat straks wel een keertje helemaalMarja schreef:Je kan toch alleen de kont wassen, dan kom je niet eens in de buurt van de orenAnneMarie schreef:Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
Zal wel iets zijn wat ik eruit kan wassen maar dat wil ik nu niet doen want hij heeft oorontsteking![]()
Is het niet gewoon dood haar???
nu ook vet oor etc etc
-
patricia20
- Vaste gebruiker
-
AnneMarie
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- *Linda*
- Zeer actief
PreciesMarja schreef:Je kan toch alleen de kont wassen, dan kom je niet eens in de buurt van de orenAnneMarie schreef:Jawel anaalklieren zitten bij de staartaanzet, maar daar komen die 'stofjes' toch niet van.
Zal wel iets zijn wat ik eruit kan wassen maar dat wil ik nu niet doen want hij heeft oorontsteking![]()