Ik kan uit alle informatie op internet geen wijs worden. Dan maar bij de ervaren hondebezitters vragen.
Half maart worden de pups geboren dus wij zijn al aan het aftellen!!!!

Moderator: moderatorteam
Of je je hond of in een (auto)bench of in de gordel gaat vervoeren heeft ook te maken met hoe jouw pup zich straks ontwikkelt. Ga je je pup sowieso aan de bench laten wennen thuis? Dit lijkt mij wel een pre, als je dit ook in de auto wilt aanleren. Voor in de auto zijn er overigens speciale auto-benches hè.romda40 schreef:Het reizen met een hond hoeft geen probleem te zijn heb ik uit jullie antwoorden al begrepen. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen. Gaat mijn dan 5 maanden oude Golden Retriever in een gordel of zet ik haar in een bench. Welke maat bench moet ik dan nemen?. Hebben jullie ervaring met rijden met een bench met een volwassen Golden Retriever achter in de auto. De Golden is nog jong als wij vertrekken, maar wil graag ook de meningen van mensen weten met een volwassen Golden. Wat staat me allemaal te wachten.![]()
Ik kan uit alle informatie op internet geen wijs worden. Dan maar bij de ervaren hondebezitters vragen.
Half maart worden de pups geboren dus wij zijn al aan het aftellen!!!!![]()