Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

In de gordel of de bench

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

romda40
Vaste gebruiker

In de gordel of de bench

Ongelezen bericht door romda40 »

Het reizen met een hond hoeft geen probleem te zijn heb ik uit jullie antwoorden al begrepen. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen. Gaat mijn dan 5 maanden oude Golden Retriever in een gordel of zet ik haar in een bench. Welke maat bench moet ik dan nemen?. Hebben jullie ervaring met rijden met een bench met een volwassen Golden Retriever achter in de auto. De Golden is nog jong als wij vertrekken, maar wil graag ook de meningen van mensen weten met een volwassen Golden. Wat staat me allemaal te wachten. :denken:
Ik kan uit alle informatie op internet geen wijs worden. Dan maar bij de ervaren hondebezitters vragen.
Half maart worden de pups geboren dus wij zijn al aan het aftellen!!!! :cheer:
leef bij de dag van vandaag!Gisteren is voorbij; morgen komt nog.
Julliette
Actief

Re: In de gordel of de bench

Ongelezen bericht door Julliette »

romda40 schreef:Het reizen met een hond hoeft geen probleem te zijn heb ik uit jullie antwoorden al begrepen. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen. Gaat mijn dan 5 maanden oude Golden Retriever in een gordel of zet ik haar in een bench. Welke maat bench moet ik dan nemen?. Hebben jullie ervaring met rijden met een bench met een volwassen Golden Retriever achter in de auto. De Golden is nog jong als wij vertrekken, maar wil graag ook de meningen van mensen weten met een volwassen Golden. Wat staat me allemaal te wachten. :denken:
Ik kan uit alle informatie op internet geen wijs worden. Dan maar bij de ervaren hondebezitters vragen.
Half maart worden de pups geboren dus wij zijn al aan het aftellen!!!! :cheer:
Of je je hond of in een (auto)bench of in de gordel gaat vervoeren heeft ook te maken met hoe jouw pup zich straks ontwikkelt. Ga je je pup sowieso aan de bench laten wennen thuis? Dit lijkt mij wel een pre, als je dit ook in de auto wilt aanleren. Voor in de auto zijn er overigens speciale auto-benches hè.
Of je hond in de gordel kan, dat is aan jou om hem dat al snel te leren. Ik heb mijn pup vanaf dag 1 al veel vervoerd in de auto, ze heeft een auto-tuigje en vindt het geweldig op de achterbank! Gewoon een kwestie van aanleren, maar moet erbij zeggen dat sommige honden ook niet eens tegen autorijden kunnen, dus ook dat is weer afhankelijk van hoe je hondje zal zijn..
romda40
Vaste gebruiker

bench of gordel

Ongelezen bericht door romda40 »

wij hebben een stationwagen model auto en 2 zoons die natuurlijk ook meegaan op vakantie. Dus daarom is de overweging wat te doen. De bench moet wel achterin de auto passen en vroeg me af welke maat bench ik moet hebben die ook in de auto past. De Golden is nu nog klein met vervoer, maar volgend jaar een volwassen maat en is dat handig om op vakantie achterin de auto in de gordel te laten zitten?. :denken: Vandaar de overweging. De bench wordt zo ie zo gebruikt thuis in huis voor de nacht en als ik overdag weg ben en als terug trek plek
leef bij de dag van vandaag!Gisteren is voorbij; morgen komt nog.
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

kijk eens op deze site
staat goede info!
mijn honden zitten in een tuig aan de gordel vast

http://www.hondenplaza.nl/page/info_veiligheid.php
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”