Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schaafwondje
Moderator: moderatorteam
-
Reini
- Zeer actief
Schaafwondje
Vegas heeft een langwerpige schaafwond op zijn piemel. Ik denk dat hij met zijn poot optillen ergens tegenaan is geschuurd.
Het is wat rozig (geen bloed), waar kan ik het mee schoonmaken? Of is dat helemaal niet nodig?
Het is wat rozig (geen bloed), waar kan ik het mee schoonmaken? Of is dat helemaal niet nodig?
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Ik zal anders water water koken en kamillethee erin oplossencorason del perro schreef:dethol ofzo kan wel maar met gewoon gekookt water kan ook kan niet zoveel kwaad denk ik gewoon goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken
succes
Bedankt!

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
Reini
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Schaafwondje
Raar. Baloe heeft dat ook een keer gehad.Reini schreef:Vegas heeft een langwerpige schaafwond op zijn piemel. Ik denk dat hij met zijn poot optillen ergens tegenaan is geschuurd.
Wij maakten toen grapjes dat hij misschien wel op de stoeprand was blijven steken, maar dat zal bij Vegas niet het geval zijn.
Ik heb er toen een beetje Bach-zalf op gesmeerd, om het te verzachten. Verder niks aan gedaan, het was met een paar dagen weer weg.
Groetjes, Nina en Baloe

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Ik had even met de DA gebeld (ook voor andere dingetjes) en zij adviseerde om er calendula zalf op te smeren. Dat helpt wel niet echt, maar kan ook geen kwaad. Het is geeneens een snee te noemen en hij heeft er ook geen last van gelukkig
Ik zal die teatree olie wel eens aan gaan schaffen want dat kan altijd van pas komen
Ik zal die teatree olie wel eens aan gaan schaffen want dat kan altijd van pas komen

-
Reini
- Zeer actief
Nee dat is bij Vegas niet het geval, daar zijn de stoepen te laag voorbaloe2004 schreef: Raar. Baloe heeft dat ook een keer gehad.
Wij maakten toen grapjes dat hij misschien wel op de stoeprand was blijven steken, maar dat zal bij Vegas niet het geval zijn.![]()
Ik heb er toen een beetje Bach-zalf op gesmeerd, om het te verzachten. Verder niks aan gedaan, het was met een paar dagen weer weg.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
maar het is wel een staffie..Reini schreef:Nee dat is bij Vegas niet het geval, daar zijn de stoepen te laag voorbaloe2004 schreef: Raar. Baloe heeft dat ook een keer gehad.
Wij maakten toen grapjes dat hij misschien wel op de stoeprand was blijven steken, maar dat zal bij Vegas niet het geval zijn.![]()
die krijgen het onmogelijke voor elkaar

-
Reini
- Zeer actief
Bijna wel jamassam schreef: maar het is wel een staffie..
die krijgen het onmogelijke voor elkaar