Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vetbed

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Vetbed

Ongelezen bericht door Saartje »

Hoe lang gaat zo'n vetbedje ongeveer mee?
En zijn die dingen ook geschikt om in vorm te knippen zodat ze als 'mandbedekking' te gebruiken zijn?
Ik heb nu namelijk al drie van die platte kussentjes kunnen weggooien, omdat ze niet gewassen konden worden en daardoor helemaal uit fatsoen raakten :boos:
Ik las dat die vetbedden gewoon de was in kunnen en snel drogen, dat lijkt me wel erg handig. Zijn ze trouwens ook wel zacht genoeg om er elke dag op te liggen (Leo is nogal knokig, vandaar) of maakt dat niet zoveel uit? :19:
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Als ze de vetbedden niet slopen, kunnen ze ontzettend lang meegaan. We hebben hier vetbedden welke een jaar of 4 a 5 al meegaan. Natuurlijk zien ze er na een keer of 10 a 20 wassen niet zo mooi meer uit als in het begin, maar ze zijn in principe oersterk.
Als je een dik vetbed koopt en die dubbel neerlegd, is het lekker zacht voor ze. Ze liggen er hier altijd op. (of op de bank, stoel, hondenbankjes enz)
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik heb hier vetbedjes die al 10 jaar mee gaan, en nee ze zijn niet meer zo knap als toen ik ze kocht en iets dunner, maar nog steeds oke, dus dat geeft de houdbaarheid wel aan :wink:
Saartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Saartje »

Dat klinkt prima, dus ik heb er net een gehaald.
Het is wel veel te groot, maar nu kan ik hem dubbelvouwen en dan blijft er ook nog een stuk over voor de katten :mrgreen:
Leo ligt er al heerlijk op te slapen :ok:
Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Re: Vetbed

Ongelezen bericht door Silvia »

Saartje schreef:Hoe lang gaat zo'n vetbedje ongeveer mee?
En zijn die dingen ook geschikt om in vorm te knippen zodat ze als 'mandbedekking' te gebruiken zijn?
Ik heb nu namelijk al drie van die platte kussentjes kunnen weggooien, omdat ze niet gewassen konden worden en daardoor helemaal uit fatsoen raakten :boos:
Ik las dat die vetbedden gewoon de was in kunnen en snel drogen, dat lijkt me wel erg handig. Zijn ze trouwens ook wel zacht genoeg om er elke dag op te liggen (Leo is nogal knokig, vandaar) of maakt dat niet zoveel uit? :19:
ik heb nu een vetbedje die kan je wassen op 40 gradenmaar ze zijn er ook die op 60 graden gewassen kunnen worden. Ivm huisstofmijten en vlooien.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”