Sennaruby schreef:Ik hoop het!! Ik heb er wel goede hoop op. De dierenarts kan in dit geval niet veel doen, denk ik. Antibiotica wil ik niet als ze diarree heeft en dat schrijft mijn dierenarts toch al om het minste of geringste voor, dus ik kijk het gewoon nog even aan en duim dat het snel over is!
Om die antibiotica ben ik naar een holistisch DA gegaan. Mijn reguliere DA kwakt dat er ook bij het minste geringste in (nog nooit bij Vegas gedaan maar het advies komt altijd al snel)
Je kan ook naar de dierenspeciaalzaak gaan waar ze spullen van de 'groene os' verkopen. Als het goed is kunnen de verkopers je dan adviseren wat je Senna kan geven voor de diarree
Vegas krijgt iedere dag 'probio forte' van de Groene Os, dit helpt voor de darmen en tegen diarree, om de hele boel wat weerbaarder te maken.
Bij erge diarree kan je ook groene leem (van de groene os) geven, dat mag alleen niet in combinatie met medicijnen
Vraag anders even aan de dierenspeciaalzaak advies. Deze homeopatische middelen helpen om de boel weer in balans te brengen na erge diarree