Zodat er nu ook een plek is voor je vragen over manden, riemen, hondenkleding etc.

Moderator: moderatorteam
Maar de link staat nog in de KC en nu gaat het hier ook storm lopen.Roelfien schreef:Bleh, heb ik een topic waar veel reacties op komen en waar heel veel goede en leuke tips en links worden gegeven, wordt ie in dit hoekje gezet waar amper iemand kijkt.![]()
Kijk nou naar het verschil: 44 reacties op mijn topic terwijl de gemiddelde topic hier rond de 12 reacties heeft.
Mijn poedels mogen wel aan modderbaden doen hoorRoelfien schreef:Bleh, heb ik een topic waar veel reacties op komen en waar heel veel goede en leuke tips en links worden gegeven, wordt ie in dit hoekje gezet waar amper iemand kijkt.![]()
Kijk nou naar het verschil: 44 reacties op mijn topic terwijl de gemiddelde topic hier rond de 12 reacties heeft.
Ik bedoel: de mensen die de wat sportievere honden hebben en daar toebehoren voor zoeken, komen niet echt in dit hoekje. Die pleuren hun hond in de sloot om schoon te worden en halen er 1 keer per jaar een borstel over, zoals ik.
Ik borstel iets vaker hoorRoelfien schreef: Ik bedoel: de mensen die de wat sportievere honden hebben en daar toebehoren voor zoeken, komen niet echt in dit hoekje. Die pleuren hun hond in de sloot om schoon te worden en halen er 1 keer per jaar een borstel over, zoals ik.