Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rubriek aangepast.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

M@ri@nne
Zeer actief

Rubriek aangepast.

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Zoals jullie misschien wel zien is deze rubriek aangepast. :mrgreen:
Zodat er nu ook een plek is voor je vragen over manden, riemen, hondenkleding etc. :cheer:
Laatst gewijzigd door M@ri@nne op 17 jan 2006 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Bleh, heb ik een topic waar veel reacties op komen en waar heel veel goede en leuke tips en links worden gegeven, wordt ie in dit hoekje gezet waar amper iemand kijkt. :jank:
Kijk nou naar het verschil: 44 reacties op mijn topic terwijl de gemiddelde topic hier rond de 12 reacties heeft. :denken:
Ik bedoel: de mensen die de wat sportievere honden hebben en daar toebehoren voor zoeken, komen niet echt in dit hoekje. Die pleuren hun hond in de sloot om schoon te worden en halen er 1 keer per jaar een borstel over, zoals ik. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Roelfien op 07 dec 2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Roelfien schreef:Bleh, heb ik een topic waar veel reacties op komen en waar heel veel goede en leuke tips en links worden gegeven, wordt ie in dit hoekje gezet waar amper iemand kijkt. :jank:
Kijk nou naar het verschil: 44 reacties op mijn topic terwijl de gemiddelde topic hier rond de 12 reacties heeft. :denken:
Maar de link staat nog in de KC en nu gaat het hier ook storm lopen. :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Hihi,zat nog wat toe te voegen.
Maar ik ben benieuwd. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Roelfien schreef:Bleh, heb ik een topic waar veel reacties op komen en waar heel veel goede en leuke tips en links worden gegeven, wordt ie in dit hoekje gezet waar amper iemand kijkt. :jank:
Ik bedoel: de mensen die de wat sportievere honden hebben en daar toebehoren voor zoeken, komen niet echt in dit hoekje. Die pleuren hun hond in de sloot om schoon te worden en halen er 1 keer per jaar een borstel over, zoals ik. :mrgreen:
Mijn poedels mogen wel aan modderbaden doen hoor :smile: En ik lees hier wel regelmatig maar oke, niet zo heel trouw :wink:
Maar als het hier over allemaal leuke toebehoren gaat kom ik wel vaker hier want ja mijn honden hebben nog niks natuurlijk :19: :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Roelfien schreef: Ik bedoel: de mensen die de wat sportievere honden hebben en daar toebehoren voor zoeken, komen niet echt in dit hoekje. Die pleuren hun hond in de sloot om schoon te worden en halen er 1 keer per jaar een borstel over, zoals ik. :mrgreen:
Ik borstel iets vaker hoor :smile: :smile: , althans in de rui.
Verder eigenlijk nooit inderdaad.
In plaats van een sloot gebruik ik een ven, mag dat ook? :smile:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”