Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even ter info n.a.v. braakneigingen
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
even ter info n.a.v. braakneigingen
Even ter info aan jullie allen.De DA vertelde me dat er Kennelhoest heerst waarschijnlijk komt dat doordat het wat het weer betreft te hoge temperaturen waren voor deze tijd van het jaar.Wilde dit jullie even laten weten zodat jullie ervan op de hoogte zijn.
- rianneke
- Zeer actief
Re: even ter info n.a.v. braakneigingen
Bedankt voor de info!markdh schreef:Even ter info aan jullie allen.De DA vertelde me dat er Kennelhoest heerst waarschijnlijk komt dat doordat het wat het weer betreft te hoge temperaturen waren voor deze tijd van het jaar.Wilde dit jullie even laten weten zodat jullie ervan op de hoogte zijn.
Heeft jouw hond kennelhoest of was het toch iets anders?
Groetjes,
Rianne en Layka
- markdh
- Zeer actief
euh,zover ik t van de DA begreep gaat t om een lichte vorm van Kennelhoest bij Dennis vandaar dat ie me als advies gaf om t nog 1 a 2 dagen aan te kijken,ook omdat Dennis geen sporen van lusteloosheid/koorts/verminderde eetlust/geen dorst hebben
Wel heb ik Dennis een kinderhoestdrankje gegeven van Bisolvon en moet wel zeggen dat hij nu niet meer constant als een zeehond blaft
Wel heb ik Dennis een kinderhoestdrankje gegeven van Bisolvon en moet wel zeggen dat hij nu niet meer constant als een zeehond blaft