Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verwijderen van Anaalklieren bij hond!!
Moderator: moderatorteam
-
Macy
- Vaste gebruiker
Verwijderen van Anaalklieren bij hond!!
Heeft iemand ervaring met het verwijderen van anaalklieren, wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen?? Een kennisje van mij heeft een cockertje met constants ontstoken anaalklieren, is al vaak behandeld, maar nu heeft haar dierenarts aangeraden de anaalklieren te laten verwijderen wie o wie kan mij hier een antwoord op geven??
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Macy
- Vaste gebruiker
Bedankt voor je vlugge reactie!!
Ik las trouwens net op de site van een dierenkliniek dat er ook nog een andere oplossing is voor anaalklierproblemen dan weghalen namelijk dat ze opengelegd kunnen worden [ het zgn Marsupialiseren] is minder ingrijpend voor de hond, bovendien veel goedkoper en minder risico op incontinentie, ik denk dat ik dit maar even aan mijn kennisje door ga geven
Gr Ymie
Ik las trouwens net op de site van een dierenkliniek dat er ook nog een andere oplossing is voor anaalklierproblemen dan weghalen namelijk dat ze opengelegd kunnen worden [ het zgn Marsupialiseren] is minder ingrijpend voor de hond, bovendien veel goedkoper en minder risico op incontinentie, ik denk dat ik dit maar even aan mijn kennisje door ga geven
Gr Ymie
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
graag gedaan, en succes!!Macy schreef:Bedankt voor je vlugge reactie!!
Gr Ymie