Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vandaag heb ik.....

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

vandaag heb ik.....

Ongelezen bericht door crutz »

lekker in t pak gestaan (1 hondje PH2 de stok en de fiets en 1 jonge hond de fiets, terugroepen, de werp en de schijn allemaal op een meter of 40/50),
wilde t al wel, maar t kwam er iedere keer niet van (een tijdje terug wel ff frans pak aangehad, maar vandaag dus helemaal in leer&jute) en vandaag was Marinus er dus niet (opnames maken met zn band) en onze 2 van de 3 andere die normaal in t pak staan waren ziek (en die 3de heeft dus zelf een jonge hond),
ging lekker, ga ik zeker vaker doen.............. :wink:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Stoer hoor, ik doe het je niet na. :wink:
Ik heb al blauwe plekken van een puppiegebit, laat staan van een hond die echt hard bijt. :smile:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Re: vandaag heb ik.....

Ongelezen bericht door Ragverp »

crutz schreef:lekker in t pak gestaan (1 hondje PH2 de stok en de fiets en 1 jonge hond de fiets, terugroepen, de werp en de schijn allemaal op een meter of 40/50),
wilde t al wel, maar t kwam er iedere keer niet van (een tijdje terug wel ff frans pak aangehad, maar vandaag dus helemaal in leer&jute) en vandaag was Marinus er dus niet (opnames maken met zn band) en onze 2 van de 3 andere die normaal in t pak staan waren ziek (en die 3de heeft dus zelf een jonge hond),
Gaaf hoor , ik sta of eigenlijk ik heb nu ook al een week of 4 de mouw aan omdat ik het tijd vond daar is iets meer over te weten en te kunnen.
Ik vind het ook erg gaaf om te doen en heb me wel erg vergist in wat er allemaal bij komt kijken. Laten we het zo zeggen ik moet nog erg veel leren.
Afbeelding
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

in het pak staan werkt zeer verslavend . 2jaar terug 1x gedaan en nooit meer gestopt :ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik zou dat best een keer mee willen maken. een vriend van me heeft het gedaan en verteld daar altijd zo mooi over!
Afbeelding
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

crutz schreef:lekker in t pak gestaan (1 hondje PH2 de stok en de fiets en 1 jonge hond de fiets, terugroepen, de werp en de schijn allemaal op een meter of 40/50),
Lekker he?

Zelfs sta ik alleen voor het voorwerk weleens in het pak, fysiek ga ik het niet redden op een grotere afstand. En van een constant liggende helper leren de honden niets :idea: Burger en kortwerk heb ook weleens gedaan, voor de rest vaak 3e man op het veld. Zo help ik op mijn eigen manier. :cheer:
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Gisteren bij ons op de club ook een 'meid' die het pak in ging....ze deed het nog goed ook hoor. Zij gaat het nu dus ook echt leren!
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Selena schreef:
Lekker he?

Zelfs sta ik alleen voor het voorwerk weleens in het pak, fysiek ga ik het niet redden op een grotere afstand. En van een constant liggende helper leren de honden niets :idea: Burger en kortwerk heb ook weleens gedaan, voor de rest vaak 3e man op het veld. Zo help ik op mijn eigen manier. :cheer:
idd sta ook vaak als 3de man op het veld

heb gisteren ook t voorwerk gedaan
EN
in ga elkgeval veel vaker in t pak staan en ga in elkgeval clubhelper worden en heel misschien..........afdeling (werd gisteren voorzichtig gezegd dat we daar wel naartoe konden gaan werken................. :wink:)
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

Zou wel leuk zijn als je dat doet, behalve natasja nog een gecertificeerde vrouwelijke helper.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Selena schreef:Zou wel leuk zijn als je dat doet, behalve natasja nog een gecertificeerde vrouwelijke helper.
sttt..........he, eerst gewoon eens een behoorlijke tijd kijken hoe het verder blijft gaan en dan zien we wel verder.........t is alleen 1 van de mogelijkheden..............(in elkgeval hebben we nu dan 5 van de 6 actieve leden die t pak aan kunnen, is wel makkelijk met trainen......)
visaton
Actief
Mijn ras(sen): Kruising Hollandse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door visaton »

Het is best iets “apartsâ€
Afbeelding

Ervaring is de naam die we geven aan de optelsom van onze fouten.
Edwin Fagnano
Actief
Mijn ras(sen): Rodesian Ridgeback
Contacteer:

vraag?

Ongelezen bericht door Edwin Fagnano »

Weet iemand misschien een site of topic waar hier meer over te lezen valt? Ik wil wel wat meer erover weten, ook over die termen etc. Gewoon uit interesse.
ates
geregistreerd lid

ja

Ongelezen bericht door ates »

nou ik laat dat maar even. ik heb een keer een op de mouw gehad en had een flinke beurse arm de rest van de week haha

plus dat ik echt zowat naar de grond getrokken werd. je mag wel bij mij is komen om in het pak te staan.... :wink:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”