Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stichting Eerste Veterinaire Bloedbank Nederland

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Leane

Stichting Eerste Veterinaire Bloedbank Nederland

Ongelezen bericht door Leane »

Als je aan iemand vraagt: “weet je wat een bloedbank is?â€
Femmel
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femmel »

Vind het een erg goed initiatief maar ben toch bang dat het door een tekort aan donoren toch niet helemaal van de grond zal komen.

Als ik alleen al naar mezelf kijk.. Mijn hond valt binnen alle criteria, maar toch zou ik haar geen donor laten zijn, waarom weet ik eigenlijk ook niet. :denken: Waarschijnlijk omdat ze altijd al zo bang is bij de DA?

Ook mijn DA heeft een Rottweiler die ook is aangeschaft om bloed te kunnen doneren.

Mocht een bekende hond met spoed bloed nodig hebben dan zou ik absoluut Joy achterin de auto gooien en bloed laten doneren. Maar daarbuiten blijft het (stom genoeg) toch iets wat ik niet zomaar zou doen.
Groetjes,

Femke

Afbeelding

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Ik zou het best willen doen, maar Emma is niet zwaar genoeg en wordt lichtelijk hysterisch als ik haar voor zoiets zou willen inzetten.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Ik heb mijn honden opgegeven, maanden later een mailtje gehad dat ze ingeschreven waren en nooit weer wat gehoord helaas.
Leane

fes/lou schreef:Ik heb mijn honden opgegeven, maanden later een mailtje gehad dat ze ingeschreven waren en nooit weer wat gehoord helaas.
ik zal het doorgeven. ik heb dit geplaatst voor een vriendin die is werkzaam bij de bloedbank.
Leane

Femmel schreef:Vind het een erg goed initiatief maar ben toch bang dat het door een tekort aan donoren toch niet helemaal van de grond zal komen.

het is al een paar jaar van de grond hoor. en het loopt best wel goed. maar er kunnen altijd honden bij. die zijn er nooit genoeg.
Leane

fes/lou schreef:Ik heb mijn honden opgegeven, maanden later een mailtje gehad dat ze ingeschreven waren en nooit weer wat gehoord helaas.
Dit moest ik door geven van angela die werkzaam is bij de bloedbank

Vermoedelijk heb je op de aanmelding aangegeven dat de afstand te ver is om naar Ommen of Nijverdal te komen. Dan krijg je een bevestigingsmail en slaan we de gegevens op voor als er een mobiel lab gaat rijden.
Sjiel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sjiel »

P@CO schreef:Vermoedelijk heb je op de aanmelding aangegeven dat de afstand te ver is om naar Ommen of Nijverdal te komen. Dan krijg je een bevestigingsmail en slaan we de gegevens op voor als er een mobiel lab gaat rijden.
DAt is niet echt netjes(of professioneel), geef er dan ook een verklaring bij.
weg gehaald zit een virus in
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”