Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stichting Eerste Veterinaire Bloedbank Nederland
Moderator: moderatorteam
-
Leane
Stichting Eerste Veterinaire Bloedbank Nederland
Als je aan iemand vraagt: “weet je wat een bloedbank is?â€
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Vind het een erg goed initiatief maar ben toch bang dat het door een tekort aan donoren toch niet helemaal van de grond zal komen.
Als ik alleen al naar mezelf kijk.. Mijn hond valt binnen alle criteria, maar toch zou ik haar geen donor laten zijn, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Waarschijnlijk omdat ze altijd al zo bang is bij de DA?
Ook mijn DA heeft een Rottweiler die ook is aangeschaft om bloed te kunnen doneren.
Mocht een bekende hond met spoed bloed nodig hebben dan zou ik absoluut Joy achterin de auto gooien en bloed laten doneren. Maar daarbuiten blijft het (stom genoeg) toch iets wat ik niet zomaar zou doen.
Als ik alleen al naar mezelf kijk.. Mijn hond valt binnen alle criteria, maar toch zou ik haar geen donor laten zijn, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Ook mijn DA heeft een Rottweiler die ook is aangeschaft om bloed te kunnen doneren.
Mocht een bekende hond met spoed bloed nodig hebben dan zou ik absoluut Joy achterin de auto gooien en bloed laten doneren. Maar daarbuiten blijft het (stom genoeg) toch iets wat ik niet zomaar zou doen.
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Leane
-
Leane
-
Leane
Dit moest ik door geven van angela die werkzaam is bij de bloedbankfes/lou schreef:Ik heb mijn honden opgegeven, maanden later een mailtje gehad dat ze ingeschreven waren en nooit weer wat gehoord helaas.
Vermoedelijk heb je op de aanmelding aangegeven dat de afstand te ver is om naar Ommen of Nijverdal te komen. Dan krijg je een bevestigingsmail en slaan we de gegevens op voor als er een mobiel lab gaat rijden.
-
Sjiel
- Zeer actief
DAt is niet echt netjes(of professioneel), geef er dan ook een verklaring bij.P@CO schreef:Vermoedelijk heb je op de aanmelding aangegeven dat de afstand te ver is om naar Ommen of Nijverdal te komen. Dan krijg je een bevestigingsmail en slaan we de gegevens op voor als er een mobiel lab gaat rijden.
weg gehaald zit een virus in