Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jammer van Aron zn moeder dat die t niet zo best heeft gedaan in afd A (30 pnt)
Mario met Yagus gaat daarintegen weer de goede kant op (A 100, B 97)
en Matekovic heb ik gisteren waarschijnlijk aan t werk gezien met zijn DH York t Palmaleinehof (een zeer donkere DH, zou dat kunnen Elly, weet niet of je die kent) maar dat was idd geen net werk, traag en de hond liep op een gegeven moment uit zich zelf al naar verstek 6 (terwijl hij 5 nog niet gehad had)
Pfffoe ik heb een paar hondjes die ik graag wil zien, dus heb even een lijstje samengestelt met de tijden en uitgeprint, zodat ik het niet vergeet morgen en overmorgen.
Yakiki van de Trinekesdreef
Zuulchen van Kempens Glorie
Alpha de Sauvage Chasseur
Blackneck's Oscar
Arno van Gelders Spijker
Uran Airport Hannover
Yagus van de Duvetorre
Havrevingens Harma Tessa
Marko van de Lobohoeve
Borra van Blutsenhof
Turbaz Frei
Flindt's Bondo
York 't Pamaleinehof
Aika der Sonne Entgegen
Run de Norbel
Igor Perle de Tourbiere
Vitesse vom Schloss Neuhorst
Pffff wat een lijst he
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....
Klopt, hij heeft 95 voor afd c.
Ik vond Yagus wel wat onrustig in de beet.
Maar super gedaan.
Ik heb foto's gemaakt, zal straks eens kijken of ze gelukt zijn.
Helaas ging het appèl bij Harrie niet zoals we gewend zijn, Arno was wat onrustig. Helaas maar 91 punten, dus kans op podiumplaats is verkeken.
ik had het al gezien van Arno, jammer he als ze normaal wel goed draaien!
Bij Jose wil het ook allemaal niet zeg.
Overigens is 95 punten op zo'n evenement ook niet echt voldoende om een kans te maken op een podiumplaats, toch? Dan moet je toch wel 3x boven de 97 scoren.
estelle schreef:ik had het al gezien van Arno, jammer he als ze normaal wel goed draaien!
Overigens is 95 punten op zo'n evenement ook niet echt voldoende om een kans te maken op een podiumplaats, toch? Dan moet je toch wel 3x boven de 97 scoren.
Mario heeft 100-97-95 dus een totaal van 292
Het is te kloppen maar het zal niet makkelijk zijn
estelle schreef:ik had het al gezien van Arno, jammer he als ze normaal wel goed draaien!
Mario heeft 100-97-95 dus een totaal van 292
Het is te kloppen maar het zal niet makkelijk zijn
Ik heb even de uitslagen bekeken, maar er zijn nog wel wat kanshebbers om Mario te verslaan.
Karel Dekkers uit België met Zuulchen van Kempens Glorie, moet nog afd B en heeft nu 195 punten
Kim Hechler uit Duitsland met Alpha de Sauvage chasseur , moet nog afd A en heeft nu 195 punten
Michael Mannhart uit Duitsland met Aika der Sonne entgegen, moet nog afd C en heeft nu 192 punten (kans is natuurlijk miniem)
Het is morgen dus nog steeds spannend!
maart schreef:mooie foto's, mag ik er daar enkel van kopiëren?
Ja hoor, als ze maar niet ergens verschijnen zonder bronvermelding vind ik het prima
(enkele malen zijn al foto's van mij gebruikt voor kenneladvertenties etc zonder toestemming, vandaar)
maart schreef:mooie foto's, mag ik er daar enkel van kopiëren?
Ja hoor, als ze maar niet ergens verschijnen zonder bronvermelding vind ik het prima
(enkele malen zijn al foto's van mij gebruikt voor kenneladvertenties etc zonder toestemming, vandaar)
zou ik niet doen hoor, zou dat zelf ook niet apreciëren moest mij dat overkomen...
Ben geweest, was erg leuk, leuke honden en combinaties gezien! Maar wat was het geluid superslecht tijdens het appel ineens keihard een smartlap er doorheen, zingende tonen, noem het maar op... heel vervelend. Van de demo's vond ik het jammer dat die van de politie niet door ging maar die van Appie vond ik geweldig (met paarden, koeien, geiten enz)
Ik heb een leuke dag gehad iig
Met vriendelijke groet van een Hollandse Herderfan
Vandaag naar Breda geweest.
Wat een top dag!!!!
Zeer mooi werk gezien.
En aan het einde van de dag twee hele leuke en knappe demo's gezien helemaal toppie
kraampjes afgestruind veel mensen gesporken,
kortom voor herhaling vatbaar
En wie weet kom ik ooit zelf ook nog wel us zo ver
(Aan de binnekant van mijn ogen lukt dat wel )
En aan het einde van de dag twee hele leuke en knappe demo's gezien helemaal toppie
Laatst gewijzigd door maart op 11 sep 2005 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mechelfanaat schreef:Vandaag naar Breda geweest.
Wat een top dag!!!!
Zeer mooi werk gezien.