Luca (reu) zat ik donderdagavond te aaien, voel ik ineens een rare bult. Ik dacht eerst opgezwollen tepel ofzo. Ik kijk, dacht ik dat het een teek was (die vorm heeft het echt), was ook een beetje rood.
Ik schrok me rot, ik dacht , jee, die teek is 'gesprongen'. Mijn hond gaat dood, paniek paniek, man gevraagd om de tekentang, hij wil hem weghalen, blijkt het helemaal geen teek te zijn maar een soort megapuist ofzo?? Geen idee. In ieder geval lijkt het sprekend een teek.
Vrijdagochtend meteen dierenarts gebeld. Kan morgen (dinsdag) om 10.15 uur terecht. Waarschijnlijk moet hij dan onder narcose, gaan ze het bultje weghalen en weer netjes dichtmaken en kan ik hem 's middags weer ophalen. Verder gaan ze wat inhoud van het bultje opsturen naar het lab.
Vind het erg vervelend voor de hond. Die prik voor de narcose schijnt echt heel gemeen te zijn, en luca de bikkel geeft geen kik. 's middags is het helemaal een zielig hoopje natuurlijk, allemaal voor een klein bultje in de vorm van een teek!!
Begrijp ook niet hoe hij hier ineens aankomt!
Afwachten.....
Ik vind het waarschijnlijk rotter dan hij.........
Yvonne en zielige Luca...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Soort wrat?? Rare bult
Moderator: moderatorteam
- DoberLuca
- Actief
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer: