Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Labradoodle

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

*Linda*
Zeer actief

Labradoodle

Ongelezen bericht door *Linda* »

Kwam net in de polder een labradoodle tegen, had het zelf geschat op een kruising golden retriever en een draadharige jachthond o.i.d. :wink: Het was een ontzettend leuk dier met gelukkig ook leuke relaxte eigenaren :ok: Had begrepen dat de ouders van iemand hier op het forum ze ook fokte en dan ze al op 8 weken laat "helpen" (zg. voor rasbehoud, maar zo houd je hier natuurlijk het ras lekker zeldzaam dus duur) en vroeg of hij daar vandaan kwam. Nee!!!! Zeiden ze direct, ze wisten over wie ik het had en dat wilden ze dus absoluut niet :ok: Grappig om zo'n "ras" waar je wel over hebt gelezen nu eens in het echt te zien. De mensen waren erg verrast toen ze de kruising opnoemden en ik direct riep "oh das dus een Labradoodle" haha ik was de eerste :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ja ik ken er ook en en daar had ik ook geen lab/poedel uitgehaald op het eerste gezicht.
Die ik ken komt uit engeland en is ook helemaal intact gewoon als pup hierheen gekomen en was wel duur maar geen 1500 euro :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”