Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op een fotosite waar ik zelf ook foto's plaats heeft een "Friend" onderstaande foto geplaatst. Deze hond ziet hij regelmatig tijdens een wandeling en vroeg zich af wat het voor soort hond is.
Deze foto is in Australie gemaakt.
Ik denk zelf iets richting Staffordshire Bull of pitbull, maar kan er helemaal naast zitten.
ik zie ook duidelijk een pit achtige hond en tja de hoogte monky is ook veelste hoog maar is toch echt wel een am.staff met papieren misschien is er wel iets door die hond hen gekruist maar een pitje zit er wel doorheen denk ik in ieder geval zou deze hond niet veilig zijn in nederland
Op de fotosite dachten ze allemaal dat het een Rhodesian Ridgeback was.
Daar was ik het absoluut niet mee eens, vandaar mijn vraag hier aan de mensen die meer verstand er van hebben.
Er zit waarschijnlijk dus inderdaad Staffordshirebloed in gemengd met mogelijk Boxer oid.
M&M schreef:Ik denk ook dat er een pit in zit mischien gekruisd met een Argentijn vanwegen zijn hoogte en een Agrentijn is ook slank
Gewoon pitje volgens mij,echt hoog is hij ook niet,als je de stenen links bekijkt schat ik zo'n 50 cm en argentijnen zijn verboden in australië. Oww allleen invoer zie ik geld ook voor de pit overigens
Ik vind het altijd wel leuk om te raden maar ik zou het nog leuker vinden om de oplossing een keer te lezen
Dus....................kun je er niet achter komen wat voor ras/kruising het is???