Ik ben extra trots op haar omdat we bijna als enige koppel (in ieder geval van de grote honden) zonder gentle leader lopen en ze voor deze cursussen toch behoorlijk heeft getrokken aan de riem.
Belle:

Moderator: moderatorteam
Ben ik helemaal met je eens, maar het wordt daar veel gebruikt, meestal op verzoek van de cursisten zelf. Ze willen blijkbaar wel een grote hond, maar steken er dan niet genoeg tijd in om het trekken af te leren.chrico schreef:Gefeliciteerddddddddddddd![]()
![]()
Toch even een vraagje, de enige van de grote honden zonder GL???
Zit je niet op cursus om samen de hond te leren niet te trekken zonder hulpmiddelen??
Ik was niet helemaal de enige, maar wel een van de weinige. Ik vind het ook jammer, maar voor de rest ben ik heel tevreden over deze school. Ik heb hier meer geleerd dan in al die jaren op andere hondenscholen.zepenko schreef:Mooi zo, gefeliciteerd.![]()
Alleen vind ik het wel erg jammer dat jij de enige zonder GL was (maar wel goed van je!). Da's ook één van de redenen dat ik niet bij een MG cursus wil lopen. Het gemak waarmee maar naar die middelen gegrepen wordt...![]()