Mijn appenzeller sennenhond Kibo vind hondenspeeltjes superleuk, welke hond nou niet?! Alleen er is een probleempje ze bijt na twee of drie keer alle speeltjes doormidden,

Ik hoor het graag van jullie!
Moderator: moderatorteam
Ja, KONG, rubberen ring, flostouwen, bijtrolletjes en gewoon pijpen van oude sprijkerbroeken afknippen en knoop erin*Marleen* & *Kibo* schreef:Hoi hoi,
Mijn appenzeller sennenhond Kibo vind hondenspeeltjes superleuk, welke hond nou niet?! Alleen er is een probleempje ze bijt na twee of drie keer alle speeltjes doormidden,echt jammer want ik kan niet van die hele leuke speeltjes kopen die zijn vaak niet sterk genoeg en die heeft ze dan ook weer zo doormidden
. Hebben jullie honden, speeltjes die ze niet snel kapot maken of waar ze iig langer dan een paar dagen mee doen?
Een Kong, een Buster Cube, een oude spijkerbroek met geknoopte pijpen als flos, een kartonnen doos om kapot te scheuren.*Marleen* & *Kibo* schreef: Hebben jullie honden, speeltjes die ze niet snel kapot maken of waar ze iig langer dan een paar dagen mee doen?