Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenspeeltjes

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

*Marleen* & *Kibo*
Vaste gebruiker

Hondenspeeltjes

Ongelezen bericht door *Marleen* & *Kibo* »

Hoi hoi :hoi: ,

Mijn appenzeller sennenhond Kibo vind hondenspeeltjes superleuk, welke hond nou niet?! Alleen er is een probleempje ze bijt na twee of drie keer alle speeltjes doormidden, :neenee: echt jammer want ik kan niet van die hele leuke speeltjes kopen die zijn vaak niet sterk genoeg en die heeft ze dan ook weer zo doormidden :cry: . Hebben jullie honden, speeltjes die ze niet snel kapot maken of waar ze iig langer dan een paar dagen mee doen?
Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes Marleen en pootje van Kibo
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Dat probleem heb ik, in tegenstelling tot de verwachtingen van een aantal mensen hier :mrgreen: , niet!!

Ik heb wel van te voren stevige speeltjes gekocht zoals een flostouw, zo'n touw met lachende worsten eraan ( :roll: :mrgreen: ) een inktvis van een soort duikpak-achtige stof etc. Dat zijn wel stevige speeltjes :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Hondenspeeltjes

Ongelezen bericht door Inge »

*Marleen* & *Kibo* schreef:Hoi hoi :hoi: ,

Mijn appenzeller sennenhond Kibo vind hondenspeeltjes superleuk, welke hond nou niet?! Alleen er is een probleempje ze bijt na twee of drie keer alle speeltjes doormidden, :neenee: echt jammer want ik kan niet van die hele leuke speeltjes kopen die zijn vaak niet sterk genoeg en die heeft ze dan ook weer zo doormidden :cry: . Hebben jullie honden, speeltjes die ze niet snel kapot maken of waar ze iig langer dan een paar dagen mee doen?
Ja, KONG, rubberen ring, flostouwen, bijtrolletjes en gewoon pijpen van oude sprijkerbroeken afknippen en knoop erin :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
*Marleen* & *Kibo*
Vaste gebruiker

Alleen bij die flostouwen in het zo dat ze dus al die draadjes opeet :neenee: ! Dat lijkt me niet echt goed of doen jullie honden dat ook? Ze komen er uiteindelijk wel weer uit yech maar toch..ze pluist ze dus echt helemaal uit elkaar.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Hier ook van die slopers. :roll: Dus alleen massief rubber ballen en verder wat flostouwen (die vreten ze gelukkig niet stuk). Verder hebben ze wel speelgoed wat stuk kan, maar dat krijgen ze alleen als ik erbij ben. Dan weet ik zeker dat als het stuk gaat, ik er op tijd bij ben om het weg te gooien. Ja ja, gaat heel wat geld in om, in dat speelgoed. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

een grote rubberen bal, een soort flos heb ik ook, maar dan niet met van die ongevlochten touwen eraan en ook kun je ze niet gemakkelijk lostrekken. Verder nog een trekstok van nylobe dat is onzettend stevig spul. Een houten nep bot, dit is heel leuk op parket en tegels :devil: .

Alle piepspeeltjes gaan hier kapot, maar pas geleden had ik er 1 gevonden die geen naden had. Deze bestond dus uit 1 stuk. Hiermee heeft hij 5 maanden :wink: gedaan.

De kong is ook fantastisch speelgoed.
*Marleen* & *Kibo*
Vaste gebruiker

Wow 5 maanden?? Zo dat is een tijd haha hierzo gaat het echt binnen een paar dagen tot een week kapot, ik heb nu ook rubberen ringen maar die doen het ook goed die heb ik nu denk ik al een maand :cheer: En verder veel botten want daar doet ze dan ook wel weer heel lang mee, en ik heb nu een een soort van speeltje en het ruikt naar vlees is wel heel erg duur maar onwijsss sterk! :idea: En daarvan staat op dat het dus ook niet erg is als ze eraan gaan knagen daar kan het tegen, en de hond ook als het goed is dus ik zal nog maar zien hoelang ze daarmee gaat doen :wink:
serviesje
Vaste gebruiker

Jaja.Mijn kleine meid ook!

Ongelezen bericht door serviesje »

Lady doet t ook..Word er niet goed van..
Decibiel
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Decibiel »

Flos, Nylabones, geperste koeiehuid in alle vormen (dat mag dan wel kapot natuurlijk).
Wat wel grappig is en helemaal niets met dit topic te maken heeft is dat mijn hond ook alles kapot probeert te krijgen, met uitzondering van die piepdingen, daar speelt ze enthousiast mee, maar ze bijt er niet te hard op want dan gaan ze dus piepen, en dat wil ze blijkbaar niet hebben. Misschien bang dat ze ze pijn doet? :smile:
NOTHING CAN GO WROGN!!!
starfleet
Erelid

Re: Hondenspeeltjes

Ongelezen bericht door starfleet »

*Marleen* & *Kibo* schreef: Hebben jullie honden, speeltjes die ze niet snel kapot maken of waar ze iig langer dan een paar dagen mee doen?
Een Kong, een Buster Cube, een oude spijkerbroek met geknoopte pijpen als flos, een kartonnen doos om kapot te scheuren.

Verder gingen hier altijd de speeltjes weg en werd er onder toezicht mee gespeeld, dus voor het kapot bijten begon, borgen we het weg om een andere keer weer te voorschijn te halen. Ze had zelf altijd een een kluif ter beschikking.

Anne (en ze had niet zulke grote tanden)
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”