Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand een idee?
Moderator: moderatorteam
- Monika
- geregistreerd lid
iemand een idee?
Ik ben van plan om in augustes er een paar dagen tussen uit te gaan, in mn eentje samen met ringo, dan kan ik even alles van me af laten waaien en op een rijtje zetten(lang verhaal).
Ik ben dus op zoek naar een leuke camping/hotel of iets dergelijks waar ringo ook gewoon normaal kan rondlopen wel aan de lijn uiteraard. met een rustige omgeving. Ik woon in Gorinchem en ben van de trein afhankelijk dus het kan niet te ver want dat vind ik niks voor ringo. Daarom wil ik gewoon hier in nederland blijven.
Ik heb wel al wat gevonden op internet maar het meeste is te ver weg of moet je met een groep.
Dus ik hoop dat iemand van jullie een idee of tips hebben
alvast bedankt,
Monika
Ik ben dus op zoek naar een leuke camping/hotel of iets dergelijks waar ringo ook gewoon normaal kan rondlopen wel aan de lijn uiteraard. met een rustige omgeving. Ik woon in Gorinchem en ben van de trein afhankelijk dus het kan niet te ver want dat vind ik niks voor ringo. Daarom wil ik gewoon hier in nederland blijven.
Ik heb wel al wat gevonden op internet maar het meeste is te ver weg of moet je met een groep.
alvast bedankt,
Monika

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd wind stil
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Had je mijn berichtje van een tijdje geleden al gezien. We zijn met pasen in Vijlen geweest. Was super en misschien is er wel een treinstation dichtbij.
www.vijlerhof.nl
www.vijlerhof.nl
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
De berkenhorst in kootwijk aan de hei en je hebt een heerlijk hyuisje waar je met een hond mag
www.landalgreenpark.nl
wij gaan 21 november met de honden een midweekje daar heen
www.landalgreenpark.nl
wij gaan 21 november met de honden een midweekje daar heen
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Camping de witte wieven in Nunspeet, daar zijn ook honden welkom en ze hebben ook trekkershutjes waar je een paar dagen in kunt, kantine op de camping aanwezig, dus ook warm eten krijgen is geen probleem.
En je wandelt zo vanaf het NS station naar de camping en vanaf de camping zit je meteen in de bossen.
http://www.wittewieven.nl/
Ik dacht ook nog even aan Texel (als je het over uitwaaien hebt, is dat perfect
) maar dat is in augustus gewoon geen doen, alles is dan vol.

http://www.wittewieven.nl/
Ik dacht ook nog even aan Texel (als je het over uitwaaien hebt, is dat perfect

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
EffeRachelleAmericanBulldog schreef:bij vijlen is helaas geen station dan is maastricht of valkenburg het kortste bij![]()
bij st geertruid( limburg ) is ook een heel leuk bungalowpark en daar stopt de trein vlakbij

Kom al 27 jaar op de camping in St. geertuid maar weet effe niet waar je bedoelt.
En er komt toch geen trein in st.geertruid; wel in Eijsden, maar dat is aan de andere kant van het dal.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
noekie schreef:EffeRachelleAmericanBulldog schreef:bij vijlen is helaas geen station dan is maastricht of valkenburg het kortste bij![]()
bij st geertruid( limburg ) is ook een heel leuk bungalowpark en daar stopt de trein vlakbijwaar is dat bungalowpark dan.
Kom al 27 jaar op de camping in St. geertuid maar weet effe niet waar je bedoelt.
En er komt toch geen trein in st.geertruid; wel in Eijsden, maar dat is aan de andere kant van het dal.
oeppps sorry ahha ja klopt is schin op geul

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: iemand een idee?
aan de overkant van het water ligt woudrichem (ken je vast welMonika schreef:Ik ben van plan om in augustes er een paar dagen tussen uit te gaan, in mn eentje samen met ringo, dan kan ik even alles van me af laten waaien en op een rijtje zetten(lang verhaal).
alvast bedankt,
Monika

alleen of t was is wat jij zoekt.....