Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo iedereen.....

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Raybull

Hallo iedereen.....

Ongelezen bericht door Raybull »

Dag iedereen...Ik stel me even voor. Ik ben Raymond en al van kleins af een hondenvriend. Thuis hadden we vroeger een poedel en de volgende vrienden waren husky's. Toen ik alleen ben gaan wonen heb ik een Rottweiller genomen. Het was een zij,Jessy... Helaas,ik heb haar een anderhalve maand geleden moeten laten inslapen. Het begon met een baarmoeder ontsteking,we hebben haar laten opereren en daarna kreeg ik te horen dat ze het aan haar hart had en haar longen. De weken na haar operatie heb ik vaak bij de dierenarts gezeten tot hij op een bepaald moment zei: het gaat van kwaad naar erger,ik zou haar laten inslapen. Slik,slik....Nooit gedacht dat ik haar die dag niet meer mee naar huis zou nemen. De volgende dag ben ik naar het crematorium van Martin Gaus gereden en is ze gecremeerd. Nu staat ze thuis met een trotse foto van haar er naast. Ze zal altijd in ons hart blijven voort bestaan. We hebben drie kinderen gekregen na haar en ze heeft hen nooit iets gedaan...
In december zou ze 12 worden. We gaan je missen meid... Nu hebben we sedert een week een Amerikaanse Cocker,Zippo genaamd. Lief,ondegeund klein ding. Ik hoop dat hij zo word als mijn goeie vriend Jessy altijd is geweest maar dat weet je nooit...Zo,dit is een beetje mijn verhaal . Waarschijnlijk zal ik hier nog veel bijleren...
Groetjes aan iedereen....Ray... :wink:
Ursula
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ursula »

Welkom hier en veel plezier!!! :cheer:
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

Welkom :ok:
Afbeelding
Dutch
Actief

Ongelezen bericht door Dutch »

welkom :cheer:
Afbeelding
Rocky1