Mijn vriend staat nog niet helemaal open voor deze wens, maar komt wel steeds iets meer...natuurlijk moeten we allebei achter de keuze staan van de aanschaf van een hond, maar ik heb er alle vertrouwen in en ik verdiep me er vast helemaal in!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heey!
Moderator: moderatorteam
- Sanne1983
- Vaste gebruiker
Heey!
Ik ben Sanne, kom uit Arnhem en will dolgraag een hond. Momenteel is de situatie er nog niet helemaal naar ivm werk, maar hopelijk kunnen we in het voorjaar van 2006 eens op zoek gaan.. Ben er al helemaal over uit dat het een Stafford wordt, omdat ik dat prachthonden vind!
Mijn vriend staat nog niet helemaal open voor deze wens, maar komt wel steeds iets meer...natuurlijk moeten we allebei achter de keuze staan van de aanschaf van een hond, maar ik heb er alle vertrouwen in en ik verdiep me er vast helemaal in!
- Dutch
- Actief
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer: