zijn er meer verenigingen die dit hebben en zijn er nog wel jongen mensen te vinden die intresse hebben om pakwerker te worden?

Moderator: moderatorteam
Een pakweker is de man die de hond op zich laat bijten zeg maar.sioux schreef:Wat is een pakwerker precies?
Aha. Gaaf!estelle schreef:Een pakweker is de man die de hond op zich laat bijten zeg maar.sioux schreef:Wat is een pakwerker precies?
Diegene heeft een dikke mouw om zijn arm en daar bijten de honden dan op, tenminste....bij het IPO/VH programma.
Bij de KNPV heeft de manwerker een heel pak aan en mag de hond zo'n beetje overal bijten.
daar gaan we!!
gevechtje
Dat is dus een manwerker.....met mijn eigen hondje...
'estelle schreef:ja naar pakwerkers is altijd vraag. Zijn best veel clubs die te weinig hebben.
Je bent alleen niet 'even snel' pakwerker, daar zit heel veel training in.
Gaaf, dank je! Ik ga direct even een kijkje nemen!crutz schreef:voor de omgeving rotterdam kan je ook eens kijken wij www.ysselstroom.nl
of op www.nbg-hondensport.nl
Ik zie dat je in Apeldoorn woont, bij welke club train je en hebben jullie al een pakwerker gevonden?djoy schreef:bij ons op de club zitten we te springen om een pakwerker.
zijn er meer verenigingen die dit hebben en zijn er nog wel jongen mensen te vinden die intresse hebben om pakwerker te worden?