Mijn pup van 12 weken krijgt farm food brokken. Hij is niet zo een heel makkelijke eter maar de brokken gaan er aardig in! Nu wil ik hem graag drie of vier dagen vers geven. Uiteindelijk helemaal vers maar ik wil het eerst eens zo proberen. Ik heb nog geen keus gemaakt tussen Duck of Carnibest dus daar ga ik me eerst nog eens in verdiepen maar nu mijn vraag: Kan ik hem ineens vier dagen vers geven? Of moet ik langzaam overstappen?
Mijn instructrice van de hondenschool adviseerde mij wanneer Vegas uit zijn plaat gaat (dat is een compleet ander onderwerp) hem eens op zijn plaats te zetten met een 'lekkere knie'. Nou klinkt dat inderdaad heel lekker maar ik heb hier wel eens gelezen dat je nooit dragende botten aan je hond mag voeren en een knie (van welk dier ze ook bedoelt, er was weinig tijd om dat te vragen) is toch dragend??
Wat zou ik wel eventueel kunnen geven en vervangt dat dan een maaltijd of kan dat gewoon als extraatje??
Pff... ik vind het hele voer verhaal behoorlijk ingewikkeld maar ik kom steeds een stukje verder en wie weet BARF ik wel over een jaartje of zo