Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

van kvv op brok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

moeli
Actief
Contacteer:

van kvv op brok

Ongelezen bericht door moeli »

Heb na 6 maanden van tobben mijn hnd van veertien maanden van vers op brok gezet.Bionda is bij mij geboren en met energique afgespeend,het hele nest at dit fantastich , alleen de dubbele hoeveelheid die de richtlijn was, maar ze waren absoluut niet te dik, Op een gegeven moment ging ze eten weigeren , tot vier dagen toe en voor een hond in de groei vond ik dit niet wenselijk, dus ander merk voer geprobeerd, Duck , ahv ,rodi en tot slot ook smuldier ( compleet) , ze at alles even , tot ze ook weer niet wou eten ,na een half uurtje eten weg , geen aandacht eraan en s ávonds weer opnieuw , iedere keer hetzelfde getob en voor beloningen met brok vrat ze je handen op. Nu hoezeer ik het ook jammer vind , omdat ik ze graag op vers had willen houden ben ik toch op brok overgestapt. Ik kijk het maar even aan. groetjes jAnnemieke
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”