Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik was naar een ringsport club geweest omdat ik al langer in mijn hoofd had om dit te combineren met dienstwerk . nu was ik gisteren langs geweest met mijn hond en ik was een beetje te vroeg daar . nu had ik even met rocco het plein verkend en hem wat laten springen en dergelijke . en zonder te oefenen springt rocco over een schutting van 2.30meter ! ! ! echt zonder te oefenen het was van de eerste keer raak . ik heb hem wel opgevangen omdat hij niet gewend is om zo een landing te maken . en hij wou dadelijk meer na 3sprongen was het welletjes en beloonde ik hem uitzonderlijk . na een telefoontje te doen bleek dat de club dicht was aangezien ze hier de brug maken door de communiefeesten best jammer .
maar ik ben dus supertyrots op mijn hondje van de eerste maal zo een hoogte en mijn vriendin heeft het gefilmd met de camera van haar gsm . dus in de loop van d eweek hoop ik dat ik het filmpje hier kan plaatsen
En ondanks dat vind ik het ook erg stom
Voor hetzelfde geldt had het fout gegaan en had rocco helemaal niet meer durven springen.
Zoiets kan je beter opbouwen.
+ het is een dobermann, toch een groot en zwaar ras, laat zijn lichaam ook wennen aan zulke hoogtes voordat je een geblesseerde hond voor het leven hebt.
ja maar het was volledig zonder druk . eerst hem het commando lig gegeven achter de schutting gaan staan en met een flesje getikt bovenaan en voor dat ik het wist moest ik hem opvangen .