MARC_S schreef:Mol schreef:MARC_S schreef:Zijn er dan zoveel alano's in NL waar maar wat mee gefokt wordt? Ik denk niet dat het ook maar iets met een alano te maken heeft aangezien de alano geen algemeen ras is en al helemaal niet zonder achtergrond als Ambull verkocht wordt. Een alano is beduidend meer in trek dan een ambull dus als de ouders of 1 ouder een alano was denk ik dat ze dat al bij de eerste koper gezegd hadden
Hij lijkt er wel op, maargoed, ik geloof echt niet dat er alano's als ambullen verkocht worden als ze zelf veel meer waarde hebben

veel meer waarde??????
mol

Wat denk je dat eerder weggaat, een alano of een ambull waar er 1000 van aangeboden worden?
Even rectificatie, ik hoor hier dat ik het niet goed vertel. De hond is naar het asiel gebracht zonder papieren. Er is iemand geweest om hem te schouwen i.v.m. pitbullwet, waar hij overigens te groot voor is

En diegene die hem schouwde had gezegd dat het een ambull was

Nou dat geeft wel aan hoe goed die mensen kennis hebben van hun rassen
En er worden volgens mij juist zoveel ambullen aangeboden omdat er zoveel vraag naar is. Als er veel vraag is willen er veel mensen veel geld voor neertellen. Maar ja als men denkt dat iets bijzonders is wil men dat ook wel, kijk maar naar de old victorian bulldog gekte
En ik denk niet meteen dat ik een bijzondere alano in huis heb volgens mij is het een kruising, maar hij lijkt er erg veel op....vind ik leuk.
Ik heb de rasbeschrijving erbij gehad en het is hem precies. Maar maakt mij niets uit hoor, vindt het sowieso een superhond
Carmen