Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ff vraagje...
Zoals jullie weten is Minyo een kruising tussen een malamut en Fox X Mechelse herder
Maar als ik mensen tegenkom zeggen ze altijd.. Herdertje zeker..Niet iedereen heeft verstand van honden natuurlijk..en gaan vaak af op Minyo's tekeningen..Maar wat vinden jullie?? meer malamutachtig of Mechelse herder...
Ik zie er meer malamute in. Deze pup heeft naar mijn mening helemaal geen herder-kop.
Van mijn hond zeggen ze ook vaak: ooh zeker een kruising rottweiler? Ze is wel black en tan, maar geen kruising rottweiler. Mensen kijken vaak alleen naar de kleuren
Takkie schreef:Ik zie er meer malamute in. Deze pup heeft naar mijn mening helemaal geen herder-kop.
Van mijn hond zeggen ze ook vaak: ooh zeker een kruising rottweiler? Ze is wel black en tan, maar geen kruising rottweiler. Mensen kijken vaak alleen naar de kleuren
kijk hier bn ik het zelf ook mee eens.. en de vrouw van de puppycursus ook.. was alleen benieuwd naar jullie meningen dus... Vertel hahah
[quote="minhie"]
Maar als ik mensen tegenkom zeggen ze altijd.. Herdertje zeker..Niet iedereen heeft verstand van honden natuurlijk..en gaan vaak af op Minyo's tekeningen..Maar wat vinden jullie?? meer malamutachtig of Mechelse herder...
Malamute en iets kleins zit erin. Zijn kop is erg groot voor zijn lijf, ik heb het idee dat het niet zo'n heel hoge hond wordt.
minhie schreef:
Malamute en iets kleins zie ik erin. Zijn kop is erg groot voor zijn lijf, ik heb het idee dat het niet zo'n heel hoge hond wordt.
ik kan me goed voorstellen dat men er een herder inziet, maar men denkt ook vaak dat een flatcoat een zwarte golden is en al wat dun is is een "hazewind"
mensen weten gewoon iet ebter en denken vaak dat er maar een paar rassen zijn en de rest moet dan wel kruising zijn of een grotere of kleinere versie ervan
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
als ik het goed begrijp staat het vast wat voor rassen de ouders zijn? klopt dat? de een een kruising tussen een malamute en een fox en de andere ouder een mechelse herder
als dit inderdaad zo is, waarom verbaast het je dan dat mensen zeggen: zeker een herdertje? er zit dan toch ook een mechelaar in?
alleen de malamute zie ik er zelf niet zo heel erg in