Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie heeft er ook een kruising bull stafford

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

sophietje
Vaste gebruiker

wie heeft er ook een kruising bull stafford

Ongelezen bericht door sophietje »

Hallo,

Ik heb een kruising bull terrier en wsnl engelse stafford. Yara is een herplaatserje, en ik heb haar nu 3 maanden. De vorige eigenaresse dacht bij de aankoop dat ze een stafford gekocht had, nou mooi niet dus. Ik ben benieuwd of er meer mensen met dezelfde kruising zijn om foto's uit te wisselen ik ben erg benieuwd hoe deze eruit zien

ps ik weet dat een verbode kruising is, maar ja

Groetjes Sophie
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Als je dat weet....waarom zoek je dan geen nieuw thuis voor haar in Belgie?
Afbeelding
magda
Zeer actief

Ongelezen bericht door magda »

Leanne schreef:Als je dat weet....waarom zoek je dan geen nieuw thuis voor haar in Belgie?
dat zou ik denk ik ook doen :roll: volgens mij slaapt je verrader nooit :(:
en de hond word daar dan de dupe van :cry:
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

hangt er vanaf hoe de hond eruit ziet. als t veel op een staff lijkt, loop je risico.
heb je een foto?
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Zou ze niet zonodig herplaatsen,maar wel uitkijken met reclame maken wat je nu dus doet! :wink:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Leanne
Zeer actief

Ik zou ze dus wel herplaatsen...het belang van de hond gaat toch voor?
Afbeelding
linda
Zeer actief

Als ze gewoon uitkijkt en niet gaat lopen opscheppen over kruising hier en daar tegen iedereen,zal t toch best meevallen?? Ik weet niet hoe ze daar controleren waar ze woont, t blijft toch uitkijken.
Afbeelding

little-wolf
Zeer actief

linda schreef:Als ze gewoon uitkijkt en niet gaat lopen opscheppen over kruising hier en daar tegen iedereen,zal t toch best meevallen?? Ik weet niet hoe ze daar controleren waar ze woont, t blijft toch uitkijken.
ookal zeg je zelf niks wat voor mix het is, maar er zijn mensen die denken te weten dat t een pit is en kunnen zo anoniem de politie bellen.
dan ben je je hond gewoon kwijt.
Leanne
Zeer actief

linda schreef:Als ze gewoon uitkijkt en niet gaat lopen opscheppen over kruising hier en daar tegen iedereen,zal t toch best meevallen?? Ik weet niet hoe ze daar controleren waar ze woont, t blijft toch uitkijken.
Viel het maar mee...
Dan hadden er nog veel "Pitbull-achtige" geleefd he
Afbeelding
linda
Zeer actief

Ik weet niet hoe de hond er uit ziet dus ga er verder ook niet over oordelen En er zijn nog genoeg pitbull achtigen in nederland,kijk voor de grap eens op marktplaats of iets dergelijks,wat die achterlijke mensen er op te koop zetten!! Vorige week stonden er nog 2 nesten kruising staffords op :roll:
Afbeelding

little-wolf
Zeer actief

linda schreef:Ik weet niet hoe de hond er uit ziet dus ga er verder ook niet over oordelen En er zijn nog genoeg pitbull achtigen in nederland,kijk voor de grap eens op marktplaats of iets dergelijks,wat die achterlijke mensen er op te koop zetten!! Vorige week stonden er nog 2 nesten kruising staffords op :roll:
die advertentie's zullen op mp snel weer weg zijn, want dat wordt tegenwoordig gecontroleerd.

er zijn idd nog zat pitachtige. maar de kans is gewoon te groot dat ze afgemaakt worden. ik denk dat je in steden er eerder kans op heb dan in kleine dorpen. maar misschien zit ik ernaast.
t risico dat je loopt is gewoon te groot.
Annet
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annet »

Het kan nog erger, ik zag gisteren op Speurders.nl iemand die zijn kruising Bordeaux Dog met nog iets aanbood als DEKREU! :roll: Of zijn 'geheel raszuivere Cane Corso, zonder stamboom, maar ik weet zijn afkomst wel'.
Oftewel, hoe stom, stom, STOM kun je zijn? :boos:
linda
Zeer actief

Klopt je hebt helemaal gelijk :ok: Dan hoop ik voor haar dat ze in en dorp woont :wink:
Afbeelding

M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

linda schreef:Klopt je hebt helemaal gelijk :ok: Dan hoop ik voor haar dat ze in en dorp woont :wink:
Ook in dorpen heb je veraders hoor. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
linda
Zeer actief

Daar heb je gelijk in :wink:
Afbeelding

Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

dan nog is het niet makkelijk een goed tehuis te vinden in belgie hoor, ben nog steeds zoekende

mol :8):
Leanne
Zeer actief

Dat kan ik best begrijpen Patrick...
Maar jij probeert het iig wel uit belang voor de hond...
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Leanne schreef:Dat kan ik best begrijpen Patrick...
Maar jij probeert het iig wel uit belang voor de hond...
je heb makkelijk lullen en dan nog met de woorden belang voor je hond.
ik heb nu al meer dan 1,5 jaar een hond die afgemaakt wordt als deze door de politie in beslagenomen wordt maar tis niet zomakkelijk als dat je denkt hoor.

Leanne
Zeer actief

Ik denk dat je me op de een of andere manier verkeerd begrijpt...
Ik bedoel juist te zeggen dat ik je geloof als je zegt dat dit niet gemakkelijk is!
En dat ik het juist goed vindt dat je dat doet...
Dus ik begrijp je reactie naar mij niet goed :denken:
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Leanne schreef:Ik denk dat je me op de een of andere manier verkeerd begrijpt...
Ik bedoel juist te zeggen dat ik je geloof als je zegt dat dit niet gemakkelijk is!
En dat ik het juist goed vindt dat je dat doet...
Dus ik begrijp je reactie naar mij niet goed :denken:
ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen, tis ook moeilijk en dat is het probleem je wil zo'n hond toch niet aan de eerste de beste mee geven dus je heb toch wel noten op je zang.
dus vandaar dat tie er nog steeds is.

monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monica »

Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
Het internet is absoluut niet veilig ... en ik zie dat je je plaatsnaam ook hebt genoteerd !!
Ik zou je berichtje weg halen.. :wink: uit belang voor de hond..
en voor de rest gewoon je mond houden en duimen dat je hond niet in beslag genomen wordt !
Er lezen ook weleens instanties mee van de AID :boos: dus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
linda
Zeer actief

monica schreef:Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
Het internet is absoluut niet veilig ... en ik zie dat je je plaatsnaam ook hebt genoteerd !!
en voor de rest gewoon je mond houden en duimen dat je hond niet in beslag genomen wordt !
Er lezen ook weleens instanties mee van de AID :boos: dus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo denk ik er ook over :ok:
Afbeelding

Mol
Zeer actief

monica schreef:Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
ofr ze het hier nou zien of op straat je veraaders slapen toch nooit.

Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

monica schreef:Er lezen ook weleens instanties mee van de AID :boos: dus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh is dat zo?

Nou, speciaal voor de AID-ers dan.

Jullie zijn lager dan laag, erger dan een dierenbeul, omdat jullie onder het mom van dierenbeschermers meewerken aan het uitroeien van duizenden honden die zoveel beter zijn als jullie.

Jullie hebben je verlaagt tot het niveau van nazi´s in oorlogstijd, meewerkend aan de uitroeiïng van een hondensoort.

Ik hoop van harte dat jullie nooit van je leven meer rustig zullen kunnen slapen, na het veroorzaken van zoveel ellende bij dieren en mensen.
Shita
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelaar
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shita »

Wil de hond schreef:
monica schreef:Er lezen ook weleens instanties mee van de AID :boos: dus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh is dat zo?

Jullie zijn lager dan laag, erger dan een dierenbeul, omdat jullie onder het mom van dierenbeschermers meewerken aan het uitroeien van duizenden honden die zoveel beter zijn als jullie.

Jullie hebben je verlaagt tot het niveau van nazi´s in oorlogstijd, meewerkend aan de uitroeiïng van een hondensoort.

Ik hoop van harte dat jullie nooit van je leven meer rustig zullen kunnen slapen, na het veroorzaken van zoveel ellende bij dieren en mensen.
Amen.
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

Afbeelding
+ LINK du Clos d'Alsan
monica
Zeer actief

Shita schreef:
Wil de hond schreef:
Oh is dat zo?

Amen.
En dubbel Amen voor mij .
monica
Zeer actief

Mol schreef:
ofr ze het hier nou zien of op straat je veraaders slapen toch nooit.

heb je helemaal gelijk in Mol.
verraders zijn overal te vinden !
sophietje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sophietje »

ik wil even op al jullie mailtjes reageren. Yara heeft het meeste weg van een bull. En we weten niet waar ze mee gekruist is maar dat denken we. Ik probeer dat nog uit te zoeken bij de oud eigenaresse. Ik woon in een heel klein dorp waar je nog eens geen honden belasting betaald. Vaak als ik mensen tegen kom denken ze dat het een bull is. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik die erop moet zetten. Kan iemand dat misschien uitleggen? Ik snap ook dat het riskant is maar ik hou super veel van mijn hondje, ik ga ervoor over lijken ( bij wijze van spreken). In iedergeval bedankt voor de reactie. De vorige eigenaar heeft ze bij iemand uit eindhoven gehaald ( met het idee dat het een stafford was). Ook ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die ook zo belazerd zijn.

Groetjes Sophie
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

sophietje schreef:ik wil even op al jullie mailtjes reageren. Yara heeft het meeste weg van een bull. En we weten niet waar ze mee gekruist is maar dat denken we. Ik probeer dat nog uit te zoeken bij de oud eigenaresse. Ik woon in een heel klein dorp waar je nog eens geen honden belasting betaald. Vaak als ik mensen tegen kom denken ze dat het een bull is. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik die erop moet zetten. Kan iemand dat misschien uitleggen? Ik snap ook dat het riskant is maar ik hou super veel van mijn hondje, ik ga ervoor over lijken ( bij wijze van spreken). In iedergeval bedankt voor de reactie. De vorige eigenaar heeft ze bij iemand uit eindhoven gehaald ( met het idee dat het een stafford was). Ook ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die ook zo belazerd zijn.

Groetjes Sophie
als je een foto wilt plaatsen, dan moet die foto op een site staan of in een online album oid... dan de eigenschappen van die foto [img]ervoor%20en[/img] erachter en dan gaat ie...

het gaat er niet om hoeveel jij van je hond houd, dat geloof ik best...het gaat erom dat er een wet is..en die wet kan honden die maar enigzins een uiterlijk hebben wat ze verdacht vinden van de straat plukken en afmaken....
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik had het "geluk" dat mijn hond nog onder de oude pitt bull wet viel, ze was van 1989 dus wel verplicht gesterriliseerd ed. Waardeloos zo'n wet maar nog waardelozer zijn al die kruisingen die men maar blijft fokken en die een heel onzeker leventje tegemoet gaan....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”