Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie heeft er ook een kruising bull stafford
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
wie heeft er ook een kruising bull stafford
Hallo,
Ik heb een kruising bull terrier en wsnl engelse stafford. Yara is een herplaatserje, en ik heb haar nu 3 maanden. De vorige eigenaresse dacht bij de aankoop dat ze een stafford gekocht had, nou mooi niet dus. Ik ben benieuwd of er meer mensen met dezelfde kruising zijn om foto's uit te wisselen ik ben erg benieuwd hoe deze eruit zien
ps ik weet dat een verbode kruising is, maar ja
Groetjes Sophie
Ik heb een kruising bull terrier en wsnl engelse stafford. Yara is een herplaatserje, en ik heb haar nu 3 maanden. De vorige eigenaresse dacht bij de aankoop dat ze een stafford gekocht had, nou mooi niet dus. Ik ben benieuwd of er meer mensen met dezelfde kruising zijn om foto's uit te wisselen ik ben erg benieuwd hoe deze eruit zien
ps ik weet dat een verbode kruising is, maar ja
Groetjes Sophie
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
ookal zeg je zelf niks wat voor mix het is, maar er zijn mensen die denken te weten dat t een pit is en kunnen zo anoniem de politie bellen.linda schreef:Als ze gewoon uitkijkt en niet gaat lopen opscheppen over kruising hier en daar tegen iedereen,zal t toch best meevallen?? Ik weet niet hoe ze daar controleren waar ze woont, t blijft toch uitkijken.
dan ben je je hond gewoon kwijt.
- Leanne
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
Ik weet niet hoe de hond er uit ziet dus ga er verder ook niet over oordelen En er zijn nog genoeg pitbull achtigen in nederland,kijk voor de grap eens op marktplaats of iets dergelijks,wat die achterlijke mensen er op te koop zetten!! Vorige week stonden er nog 2 nesten kruising staffords op 

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- little-wolf
- Zeer actief
die advertentie's zullen op mp snel weer weg zijn, want dat wordt tegenwoordig gecontroleerd.linda schreef:Ik weet niet hoe de hond er uit ziet dus ga er verder ook niet over oordelen En er zijn nog genoeg pitbull achtigen in nederland,kijk voor de grap eens op marktplaats of iets dergelijks,wat die achterlijke mensen er op te koop zetten!! Vorige week stonden er nog 2 nesten kruising staffords op
er zijn idd nog zat pitachtige. maar de kans is gewoon te groot dat ze afgemaakt worden. ik denk dat je in steden er eerder kans op heb dan in kleine dorpen. maar misschien zit ik ernaast.
t risico dat je loopt is gewoon te groot.
- Annet
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
je heb makkelijk lullen en dan nog met de woorden belang voor je hond.Leanne schreef:Dat kan ik best begrijpen Patrick...
Maar jij probeert het iig wel uit belang voor de hond...
ik heb nu al meer dan 1,5 jaar een hond die afgemaakt wordt als deze door de politie in beslagenomen wordt maar tis niet zomakkelijk als dat je denkt hoor.
mol

- Leanne
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen, tis ook moeilijk en dat is het probleem je wil zo'n hond toch niet aan de eerste de beste mee geven dus je heb toch wel noten op je zang.Leanne schreef:Ik denk dat je me op de een of andere manier verkeerd begrijpt...
Ik bedoel juist te zeggen dat ik je geloof als je zegt dat dit niet gemakkelijk is!
En dat ik het juist goed vindt dat je dat doet...
Dus ik begrijp je reactie naar mij niet goed
dus vandaar dat tie er nog steeds is.
mol

- monica
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
- Aantal honden: 2
Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
Het internet is absoluut niet veilig ... en ik zie dat je je plaatsnaam ook hebt genoteerd !!
Ik zou je berichtje weg halen..
uit belang voor de hond..
en voor de rest gewoon je mond houden en duimen dat je hond niet in beslag genomen wordt !
Er lezen ook weleens instanties mee van de AID
dus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het internet is absoluut niet veilig ... en ik zie dat je je plaatsnaam ook hebt genoteerd !!
Ik zou je berichtje weg halen..

en voor de rest gewoon je mond houden en duimen dat je hond niet in beslag genomen wordt !
Er lezen ook weleens instanties mee van de AID

http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
- linda
- Zeer actief
Zo denk ik er ook overmonica schreef:Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
Ik zou je berichtje weg halen..uit belang voor de hond..
Er lezen ook weleens instanties mee van de AIDdus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- Mol
- Zeer actief
ofr ze het hier nou zien of op straat je veraaders slapen toch nooit.monica schreef:Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
Er lezen ook weleens instanties mee van de AIDdus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mol

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh is dat zo?monica schreef:Er lezen ook weleens instanties mee van de AIDdus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, speciaal voor de AID-ers dan.
Jullie zijn lager dan laag, erger dan een dierenbeul, omdat jullie onder het mom van dierenbeschermers meewerken aan het uitroeien van duizenden honden die zoveel beter zijn als jullie.
Jullie hebben je verlaagt tot het niveau van nazi´s in oorlogstijd, meewerkend aan de uitroeiïng van een hondensoort.
Ik hoop van harte dat jullie nooit van je leven meer rustig zullen kunnen slapen, na het veroorzaken van zoveel ellende bij dieren en mensen.
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Amen.Wil de hond schreef:Oh is dat zo?monica schreef:Er lezen ook weleens instanties mee van de AIDdus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie zijn lager dan laag, erger dan een dierenbeul, omdat jullie onder het mom van dierenbeschermers meewerken aan het uitroeien van duizenden honden die zoveel beter zijn als jullie.
Jullie hebben je verlaagt tot het niveau van nazi´s in oorlogstijd, meewerkend aan de uitroeiïng van een hondensoort.
Ik hoop van harte dat jullie nooit van je leven meer rustig zullen kunnen slapen, na het veroorzaken van zoveel ellende bij dieren en mensen.
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
- monica
- Zeer actief
En dubbel Amen voor mij .Shita schreef:Amen.Wil de hond schreef:Oh is dat zo?monica schreef:Er lezen ook weleens instanties mee van de AIDdus pas ...wat je zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- monica
- Zeer actief
heb je helemaal gelijk in Mol.Mol schreef:ofr ze het hier nou zien of op straat je veraaders slapen toch nooit.monica schreef:Ik persoonlijkl vind het heel link om dit zo open en bloot op het forum te zetten dat je een kruising hebt..
mol
verraders zijn overal te vinden !
-
- Vaste gebruiker
ik wil even op al jullie mailtjes reageren. Yara heeft het meeste weg van een bull. En we weten niet waar ze mee gekruist is maar dat denken we. Ik probeer dat nog uit te zoeken bij de oud eigenaresse. Ik woon in een heel klein dorp waar je nog eens geen honden belasting betaald. Vaak als ik mensen tegen kom denken ze dat het een bull is. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik die erop moet zetten. Kan iemand dat misschien uitleggen? Ik snap ook dat het riskant is maar ik hou super veel van mijn hondje, ik ga ervoor over lijken ( bij wijze van spreken). In iedergeval bedankt voor de reactie. De vorige eigenaar heeft ze bij iemand uit eindhoven gehaald ( met het idee dat het een stafford was). Ook ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die ook zo belazerd zijn.
Groetjes Sophie
Groetjes Sophie
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
als je een foto wilt plaatsen, dan moet die foto op een site staan of in een online album oid... dan de eigenschappen van die foto [img]ervoor%20en[/img] erachter en dan gaat ie...sophietje schreef:ik wil even op al jullie mailtjes reageren. Yara heeft het meeste weg van een bull. En we weten niet waar ze mee gekruist is maar dat denken we. Ik probeer dat nog uit te zoeken bij de oud eigenaresse. Ik woon in een heel klein dorp waar je nog eens geen honden belasting betaald. Vaak als ik mensen tegen kom denken ze dat het een bull is. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik die erop moet zetten. Kan iemand dat misschien uitleggen? Ik snap ook dat het riskant is maar ik hou super veel van mijn hondje, ik ga ervoor over lijken ( bij wijze van spreken). In iedergeval bedankt voor de reactie. De vorige eigenaar heeft ze bij iemand uit eindhoven gehaald ( met het idee dat het een stafford was). Ook ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die ook zo belazerd zijn.
Groetjes Sophie
het gaat er niet om hoeveel jij van je hond houd, dat geloof ik best...het gaat erom dat er een wet is..en die wet kan honden die maar enigzins een uiterlijk hebben wat ze verdacht vinden van de straat plukken en afmaken....
- *Linda*
- Zeer actief