Luca woont sinds december bij ons. Door scheiding van mijn ouders ging Luca in eerste instantie met mijn moeder mee. Voor haar werd het alleen toch allemaal te veel, ook in verband met haar werk. Dus wou zij hem na drie maanden toch herplaatsen en heb ik bedacht dat ik Luca's nieuwe bazin wordt! Ben speciaal voor de hond minder gaan werken. Luca is supersociaal naar mensen, kinderen en andere honden. Hij vind alles leuk en is ook erg enthousiast! Hij is alleen superbang voor duitse doggen. Helaas slechte ervaring toen hij pup was, toen hij 1 jaar was nog een keer gegrepen door zo een hond. Jammer, maar kan het niet meer veranderen. Hij gaat via een superomweg om zo een hond heen, en gaat dan piepen. Verder kan hij met alle honden erg goed overweg. Hij past zich ook aan aan het formaat van de hond. Als ze klein zijn gaat hij erbij liggen. Zo leuk om te zien!
Nou, ik hoop hier heel veel te lezen over jullie ervaringen met jullie honden. Zonodig is aan jullie advies vragen of misschien soms aan een ander advies geven.
Groetjes,
Yvonne