Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

regels Belgische stranden?(en provincie Zeeland)

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Aantal honden: 1
Contacteer:

regels Belgische stranden?(en provincie Zeeland)

Ongelezen bericht door ramona r »

:denken: In Nederland mag je in het naseizoen( ong. 1 okt.- 1 mei verschilt beetje per gemeente)overal met je hond op het strand en ook los laten lopen.Ik spreek hier over Zuid/NoordHolland.
Wie weet hoe de regels hierover in Belgie zijn ?In Zeeland weet ik niet hoe de regels zijn ,jullie wel?

Groetjes Ramona R & Dino
Afbeelding
Fozze
Actief

Ongelezen bericht door Fozze »

In België dacht ik dat je tussen 1/10 en 31/03 met je hond op het strand mag maar ben niet helemaal zeker.
Groetjes Veronique en ne dikke poot van Fozze

Afbeelding
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

In Zeeland is het badseizoen van 15 mei tot 15 september. Dan mogen er wel honden op het strand, maar aangelijnd. Verder mogen ze dus altijd op het strand. (in Walcheren)
ramona r
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): markiesje
Aantal honden: 1
Contacteer:

kust Zeeland

Ongelezen bericht door ramona r »

Hallo,als er iemand ervaring heeft met de kust van Zeeland welke plaats zou je dan adviseren om een week te verblijven en waar( buiten strand wandelingen) in het nasiezoen ook een beetje vertier is; winkeltjes/ terrasjes(verwarmd/overdekt) o.i.d

Groetjes Ramona R & Dino
Afbeelding
Bernadette
Zeer actief

Re: kust Zeeland

Ongelezen bericht door Bernadette »

ramona r schreef:Hallo,als er iemand ervaring heeft met de kust van Zeeland welke plaats zou je dan adviseren om een week te verblijven en waar( buiten strand wandelingen) in het nasiezoen ook een beetje vertier is; winkeltjes/ terrasjes(verwarmd/overdekt) o.i.d

Groetjes Ramona R & Dino
Ben opgegroeid op Walcheren... het leeft echt onwijs in het zomerseizoen, maar in de winter gaat bijna alles dicht. Vlissingen en Middelburg zijn echt altijd leuk, dat zijn nog een beetje steden waar je leuk kunt winkelen en zitten, maar langs de kustlijn moet je niet teveel verwachten.

Je kunt er prachtig wandelen er zijn heel veel routes die je kunt uitkiezen. Zou op de vvv sites gaan kijken, die hebben meer info voor vakantie tips!
Eddy en Nancy
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eddy en Nancy »

Elke gemeente in België heeft zijn eigen regels, dus best uitkijken naar verbodsborden of even aan de politie vragen. Wat Zeeland betreft : wij hebben sinds kort ons hart verloren aan Breskens - vele campings, huisjes te huur, overdekt zwembad, strandpaviljoen, speeltuin enz ook in de winter(weekends ?).
Eddy, Nancy, Oxbow, Fakie en Ponderke

www.mobielehonden.be
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”