Heeft iemand tips om een druk hondje rustig te houden? Ik zal morgen denk ik maar een dubbele voorraad botjes en bullepezen inslaan....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft er tips...?
Moderator: moderatorteam
- Django
- Actief
- Contacteer:
Wie heeft er tips...?
Eergisteren is Django bij het van het bed afspringen verkeerd terecht gekomen. Hij piepte even en hinkte wat, maar 5 minuten later liep hij weer gewoon. Gister en vandaag begon hij, als hij zich even inspande bij spelen ofzo, weer te hinken. Hij heeft al zoveel gehad, dus voor de zekerheid maar even langs de da. Nu blijkt dat hij zijn pees bij zijn knieschijf opgerekt heeft of dat deze misschien ingescheurd is.
Nu krijgt hij pijn- en ontstekingsremmers en moet hij minimaal een week absolute rust houden. :N: Op de bank springen, rennen, spelen en druk doen is er voorlopig dus niet meer bij.
Heeft iemand tips om een druk hondje rustig te houden? Ik zal morgen denk ik maar een dubbele voorraad botjes en bullepezen inslaan....
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer: