Wij hebben haar via de greyhoundsrescue.nl geadopteert.
Zij heeft het heel erg slecht gehad daar ( in Spanje dus) is ook ernstig mishandeld en was echt heel erg bang.
Door omstandigheden heeft ze eerst 5 weken in een pleeggezin gewoont, waar ze super is begeleid en opgevangen en waar ze ook heeft geleerd dat de wereld zo slecht nog niet is.
Inmiddels is ze aaardig op haar gemakkie hier, ik hoef al niet zo meer opteletten waarz e is en dat rustig loop, ik kan alles doen zonder dat ze in de paniek schiet en met mijn vriend gaat dat steeds een stukje beter.
Mannen vind ze heel erg eng maarja ze heeft dan ook een naar verleden met mannen.
Ik geniet intens van haar, hoe ze langzaam vertrouwen krijgt en steeds lossen en vrijer word, ze spring op de bank, gebruikt de salontafel daarbij als springplank ( dat mag dus niet maar ja....) eet als een dijker en buiten is ze helemaal in haar element, ik heb een soort Bonfire ( paard van anky) aan de lijn die alle oefeningen tegelijk doet.
Ze wil al lekker spelen met de honden die ze tegenkomt, vooral als ze kleiner zijn.
En Tyson vind het nu ook allemaal wel prima gelukkig, want dat is ook nog maar afwachten met die eigenwijze jacky's
Ik hoop veel leuke dingen te lezen op dit forum
Groetjes Jacqueline