Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenkliniek omgeving Rotterdam?
Moderator: moderatorteam
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Dierenkliniek omgeving Rotterdam?
Een tijdje geleden is mijn hond geopereerd aan een cyste. Het was een relatief kleine operatie, maar hij heeft het maar tenauwernood overleefd. Hij reageerde nl. heel slecht op de narcose. Gelukkig had ik vóór de operatie info. gekregen via de Bracco-vereniging over Bracco's en narcose; er zijn meer gevallen bekend van verkeerde reactie's op narcose en zelfs zijn er enkele honden overleden. Daarom heeft Dante al de minimale hoeveelheid gehad, maar toch nog haast mis gegaan!
Ik zou nu willen weten of er in de buurt van Schiedam een dierenkliniek is waar apparatuur aanwezig is om de hond tijdens narcose te controleren. Dus op zuurstofgehalte, hart, (monitoring), enz. Dit vooral voor onvoorziene omstandigheden, als hij acuut onder narcose moet bijv. Dus als je niet de tijd hebt om wat verder weg te gaan?
Groetjes, Marijke
Ik zou nu willen weten of er in de buurt van Schiedam een dierenkliniek is waar apparatuur aanwezig is om de hond tijdens narcose te controleren. Dus op zuurstofgehalte, hart, (monitoring), enz. Dit vooral voor onvoorziene omstandigheden, als hij acuut onder narcose moet bijv. Dus als je niet de tijd hebt om wat verder weg te gaan?
Groetjes, Marijke
-
Sjiel
- Zeer actief
-
willeke1984
- Vaste gebruiker
- Moon
- Zeer actief
-
willeke1984
- Vaste gebruiker
ik werk in de ene(dordt)Moon schreef:Bedankt allebei. Ik heb nog nooit dat programma gezien (ook nooit van gehoord, maar ben niet zo'n tv-mens). Zal er eens naar kijken. Hebben jullie zelf ervaring met een van beide klinieken?
Gr. Marijke
willeke

-
Sjiel
- Zeer actief
-
Anna*
- Moon
- Zeer actief
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
zelf was ik nooit een voorstander van het dierenziekenhuis in rotterdam tot monky zijn kruisbanden scheurde en ik niet meer wist waar ik terecht moest en ben dus naar het dierenziekenhuis door gestuurd door een vriendin die daar werkt nou ik ben echt prima opgevangen en heb er dus een prima da aan over gehouden normaal doet hij alleen maar botten en beederen maar omdat monky zo goed op hem reageerd mag ik voor alles bij hem komen hij is dus na 4 jaar eindelijk weer eens goed onderzocht (monky is een ster in iemand de stuipen op het lijf te jagen maar doet niks) en hij luisterd ook echt naar mij en kan goed mijn verhaal kwijt bij hem hij is ook echt geintereseerd in wat en hoe ik mijn hond behandel met homeopathie en kvv ondanks dat hij zich daar normaal niet mee bezig houdt en het belangrijkste nog ik mag uit maken wat er met mijn hond gebeurt en wat voor medicijnen hij krijgt
dus ik hoop ook dat jullie het ook zo treffen als wij wij zijn in ieder geval zeer tevreden over het dierenziekenhuis
dus ik hoop ook dat jullie het ook zo treffen als wij wij zijn in ieder geval zeer tevreden over het dierenziekenhuis

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij komen met onze honden ook al jaren in het Dierenziekenhuis Rotterdam. Wij zijn er zeer tevreden over. Goede voorlichting, alle voorzieningen onder een dak, 24 uur per dag een arts aanwezig. Goede nazorg. Ze zijn denk ik wel duurder dan een gemiddelde dierenarts.
Ik denk ook dat je van te voren moet aangeven welk probleem je hond heeft. Ze hebben wel alle apparatuur, maar worden bij kleine operaties niet altijd gebruikt. Ik ben een keer aanwezig geweest bij een operatie waarbij een abcesholte moest worden leeggeschrapt en daarbij werd mijn hond alleen op het oog in de gaten gehouden door een assistente.
www.dierenziekenhuis.nl
Ik denk ook dat je van te voren moet aangeven welk probleem je hond heeft. Ze hebben wel alle apparatuur, maar worden bij kleine operaties niet altijd gebruikt. Ik ben een keer aanwezig geweest bij een operatie waarbij een abcesholte moest worden leeggeschrapt en daarbij werd mijn hond alleen op het oog in de gaten gehouden door een assistente.
www.dierenziekenhuis.nl
Groetjes van Charlotte