Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hi, ik val eigenlijk altijd voor rasloze honden maar een wens van mij is nog een Zwarte Oud Duitse Herder langhaar. Jammer maar mijn Duits is niet goed en ik zou hem het liefst uit een gelegenheidsnest halen. Heb jij er wel een?
ik vindt het ook superprachtige honden en dat zou een ras zijn die ik absoluut ooit nog eens in mijn leven zou willen hebben. Het liefst een zwarte/wolfsgrauwe!
Hi, ik val eigenlijk altijd voor rasloze honden maar een wens van mij is nog een Zwarte Oud Duitse Herder langhaar. Jammer maar mijn Duits is niet goed en ik zou hem het liefst uit een gelegenheidsnest halen. Heb jij er wel een?
er zitten fokkers in nl hoor.
een collega van mij heeft binnenkort een oud d.h, uit nl.
Sorry je hebt gelijk, ik schaam me dood maar door mijn site,studie en stage plek zie ik alleen nog maar honden en heb hier gewoon overheen gekeken. Het is ook allemaal zulk leuk spul maar soms lijkt het of het leven alleen uit honden bestaat ( is ook wel zo leuk) Weet jij geen leuke Zwarte langhaar? ach heb zoveel noten op mijn zang,pfff
Ik ben 2 keer mee geweest.Eerste keer hier in limburg,en 2de keer
bij de efteling in de buurt.Maar ik vind de wandelingen veel te kort om er 1,5 uur voor te gaan rijden.
Vind ik wel jammer maar dat hoeft voor mij niet.
Heb je een foto van de jouwe?
Ik ben 2 keer mee geweest.Eerste keer hier in limburg,en 2de keer
bij de efteling in de buurt.Maar ik vind de wandelingen veel te kort om er 1,5 uur voor te gaan rijden.
Vind ik wel jammer maar dat hoeft voor mij niet.
Heb je een foto van de jouwe?
Bij de efteling in de buurt, dat was toch in de drunense duinen afgelopen zomer? Daar was ik ook met Maud!
Ik heb genoeg foto s maar ik krijg ze hier niet op het forum.
gr. Hanneke.