Ik heb een geweldig adres voor jullie!!

Moderator: moderatorteam
Hoi Rie,rie schreef:Als er mensen zijn die een leuk adresje in Oostenrijk zoeken??
wel maar voor 2 personen en 2 honden.
Hoi Rob,Angel-eyes schreef:En ik heb een huisje voor 4 honden
Hoi Rob,Angel-eyes schreef:Nee Belgische ArdennenScooby schreef:Hoi Rob,Angel-eyes schreef:En ik heb een huisje voor 4 honden
Ook in Oostenrijk?
Als je graag naar Oostenrijk wilt met 3 doggen dan zou je altijd eens contact op kunnen nemen met Bianca van Leeuwen van Dog walk Trail. Zij woont sinds een tijdje in Oostenrijk, waar zij en haar vriend een royaal huis hebben laten bouwen met een appartement aan de onderkant. In het appartement zijn honden toegestaan (eventueel is er zelf oppasmogelijkheid voor als je een dagje zonder hond weg wil). Volgens mij zit er geen maximum aan het aantal honden en ze verhuurt het appartement buiten de Dog Walk Trail weken ook gewoon.Scooby schreef:Hoi Rie,rie schreef:Als er mensen zijn die een leuk adresje in Oostenrijk zoeken??
wel maar voor 2 personen en 2 honden.
Dus geen drie doggen?![]()
Is het een appartement op de beganevloer of moet je een trap op?
Is de tuin omheind?
Scooby schreef:Hoi Rob,Angel-eyes schreef:Nee Belgische ArdennenScooby schreef:Hoi Rob,Angel-eyes schreef:En ik heb een huisje voor 4 honden
Ook in Oostenrijk?
Vertel er eens wat meer over.
Heb je ook een link?Angel-eyes schreef:....zie nu pas je vraag.
Maar heb het zomaar gevonden via een site en je mag er met 4 honden in, zijn hele leuke huisjes en niet duur, een hele week(7dagen)voor 271 euro.
Je kan er ook paardrijden, dus best leuk om heen te gaan en niet zo heel ver weg(ong. 300 km), en niet duur
http://193.172.135.185/website/er/nl/default.phpScooby schreef:Heb je ook een link?Angel-eyes schreef:....zie nu pas je vraag.
Maar heb het zomaar gevonden via een site en je mag er met 4 honden in, zijn hele leuke huisjes en niet duur, een hele week(7dagen)voor 271 euro.
Je kan er ook paardrijden, dus best leuk om heen te gaan en niet zo heel ver weg(ong. 300 km), en niet duur
Zou ik mischien het adres mogen van die mensen in oostenrijk?En het telefoonnummer?rie schreef:Het is in het Zillertal in het plaatsje Zell Am Ziller.
Het is een particulier adres en je hebt er een appartement
aan de voorkant van hun huis.Je hebt een heel klein terras maar mag ook bij hun in te tuin.De mensen zijn heel gezellig en gek op
honden. Het kost 20 euro per nacht met een heerlijk ontbijt inbegrepen als je dat wilt.En op het uur dat jij het graag wilt.
Wij gaan er dit jaar voor de tweede keer naar toe.
In hun huis hebben ze ook nog een 2 persoons
kamer te huur.