Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Anna*

Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik vreesde al dat het moeilijk zou worden, misschien is het zelfs onmogelijk: voor 2-4 personen een low-budget vakantiehuisje of kampeerboerderij vinden waar niet 1, niet 2, niet 3 maar VIER honden welkom zijn. Wel kleine honden, maar dat telt niet ben ik bang. Bij voorkeur op een van de Waddeneilanden. Ik heb al op de diverse sites gekeken, maar als er al huisdieren worden toegelaten, zijn het er maximaal twee.

Is er iemand die een adres weet dat aan bovenstaande eisen voldoet? Ik ben benieuwd.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Avanti op Texel ben er laatst geweest met 8 honden.
Het is alleen niet low budget maar buiten het seizoen wel veel geodkoper natuurlijk,wij waren er met de kerst vakantie en dan is het gewoon het volle pond.
Anna*

Bedankt Tineke, ik ga even zoeken naar meer info over Avanti. Ik heb inmiddels ook Scooby d'r adres gezien op Terschelling. Ziet er ook leuk uit maar ik ga met mensen die zich qua prijs weinig kunnen veroorloven. Daar hangt het dus vanaf of het een van deze adressen wordt...
tineke

Succes ermee. :ok:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wij hebben 2 huisjes op Terschelling maar die zijn wel duur ben ik bang :wink:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Anna,

Kijk eens op mijn pagina, en dan op de knop Terschelling :wink:
Anna*

Avanti ziet er erg leuk uit en slechts rond de honderd euro voor de winter. Maar ik ga toch ook even op Marion d'r site kijken. Geweldig hoor, dat scheelt vele uren zoeken :ok:
Anna*

Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...
Anna*

MARC_S schreef:Wij hebben 2 huisjes op Terschelling maar die zijn wel duur ben ik bang :wink:
Als het meer dan honderd euro is wint Avanti het in elk geval :wink:

Maar toch bedankt voor de tip...
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Anna Penta schreef:Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...
Voor wanneer is het en voor hoe lang, ik kan kijken wat ik kan doen want het is daar prachtig en 5 minuten door de duinen naar een enorm strand, helemaal vrij gelegen en er mogen van mij best 4 hondjes :ok: Eigen huisje, alles erop en eraan en in heel goede staat.
Afbeelding
tineke

MARC_S schreef:
Anna Penta schreef:Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...
Voor wanneer is het en voor hoe lang, ik kan kijken wat ik kan doen want het is daar prachtig en 5 minuten door de duinen naar een enorm strand, helemaal vrij gelegen en er mogen van mij best 4 hondjes :ok: Eigen huisje, alles erop en eraan en in heel goede staat.
Hoi Marc
Met hoeveel honden mag je daar heen?
Anna*

Hoi Marc,
Het idee was januari of februari, in elk geval buiten het seizoen en in de winter. En dan een dag of vijf (midweek). Ik heb nog niet gevraagd wat voor de mensen met wie ik ga haalbaar is, maar ikzelf denk dat de prijs die Avanti vraagt (zie hierboven) toch niet te veel kan zijn...
tineke

Anna Penta schreef:Avanti ziet er erg leuk uit en slechts rond de honderd euro voor de winter. Maar ik ga toch ook even op Marion d'r site kijken. Geweldig hoor, dat scheelt vele uren zoeken :ok:
Goh wat scheelt dat met de kerstvakantie zeg :evil:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Anna,

Avanti kan ik je echt aanbevelen, hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. Het is er wel eenvoudig, maar verder zijn alle fasciliteiten aanwezig en alle honden zijn meer dan welkom. Er is zelfs een speciaal hondenveld met behendigheidstoestellen! :wink:
Living XL
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastiff!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Living XL »

http://www.dogsincluded.nl/

misschien dat je hier iets kunt vinden...
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie
Afbeelding
In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Anna*

Scooby schreef:Hoi Anna,

Avanti kan ik je echt aanbevelen, hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. Het is er wel eenvoudig, maar verder zijn alle fasciliteiten aanwezig en alle honden zijn meer dan welkom. Er is zelfs een speciaal hondenveld met behendigheidstoestellen! :wink:
Wauw Karen, behendigheidstoestellen. Dat klinkt helemaal super. Ik zet Avanti bij mijn favorieten hoor :wink:
Anna*

Murphy's Place schreef:http://www.dogsincluded.nl/

misschien dat je hier iets kunt vinden...
Hoi Sandra, ik had hier in eerste instantie gekeken, net als bij Hot Dog Holidays. Helaas is het zo dat de gegeven resultaten maximaal twee huisdieren toestaan. Ik denk dat er in het algemeen maar heel weinig vakantieadressen echt hondvriendelijk zijn. En dat je die moet doorkrijgen van andere hondeneigenaren. Daarom ben ik zo blij dat ik de kans had het hier te vragen. Dat is de meest gerichte manier om aan een geschikt adres te komen. Maar evengoed bedankt voor de link en het meedenken.
Anna*

Eindelijk komt het ervan: a.s. maandag ga ik een midweek naar Avanti. Ben heel benieuwd maar alles wat ik heb gelezen klinkt zo positief dat het bijna niet kan tegenvallen.
tineke

Anna Penta schreef:Eindelijk komt het ervan: a.s. maandag ga ik een midweek naar Avanti. Ben heel benieuwd maar alles wat ik heb gelezen klinkt zo positief dat het bijna niet kan tegenvallen.
heel veel plezier
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Anna Penta schreef:Eindelijk komt het ervan: a.s. maandag ga ik een midweek naar Avanti. Ben heel benieuwd maar alles wat ik heb gelezen klinkt zo positief dat het bijna niet kan tegenvallen.
Hé Anna, wat leuk! Ik ben heel benieuwd hoe je het er vindt. Veel plezier!
Anna*

Ik ben alweer terug.

En het was keileuk! Prima huisje, de inrichting een lekker allegaartje maar daar houd ik juist van. Ik heb niks met eenheidsworst. Ook heel vriendelijke mensen en een makkelijke instelling. Iedereen ruimt z'n hondenpoep op dus het was schoon en het uitrenveldje met de (houten) bendigheidstoestellen is handig en leuk.

Kortom het viel voor geen cent tegen. Ga later nog wat foto's plaatsen van De Hondjes Op Texel in de fotohoek.
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Zo te horen helemaal te gek voor de honden,we gaan het de laatste week van Juni eens uitproberen :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Ellen
Vaste gebruiker

reactie

Ongelezen bericht door Ellen »

dat klinkt allemaal leuk !!

hebben jullie een adres/internet site van Avanti. Daar wil ik ook weleens info van.

En Mark,
van jouw wil ik ook wel info hebben over jouw huis daar. Lijkt me heel leuk om daar op vakantie te gaan !!

ik hoor graag van jullie.
alvast bedankt.

groet
ellen
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Re: reactie

Ongelezen bericht door dogluna »

Ellen schreef:dat klinkt allemaal leuk !!

hebben jullie een adres/internet site van Avanti. Daar wil ik ook weleens info van.

En Mark,
van jouw wil ik ook wel info hebben over jouw huis daar. Lijkt me heel leuk om daar op vakantie te gaan !!

ik hoor graag van jullie.
alvast bedankt.

groet
ellen
http://www.texelnet.nl/avanti/index.html
Is echt een aanrader :ok:
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Ellen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Ellen »

hoi Ans,

hartstikke bedankt !! Dat ziet er heel leuk uit !! :ok:

Ga eens lekker op mijn gemak alles bekijken.

groet
ellen
Marion
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marion »

Hoi allemaal,

Wij zijn in oktober naar Terschelling geweest en ik dácht dat ik aan dat adres was gekomen via deze site, maar ik zie het nergens meer. En aangezien het een hele grote aanrader is zal ik de URL hier vermelden
www.ylekamp.nl

Het was er heel gastvrij en onze Milan heeft daar heerlijk gespeeld met de al aanwezige honden!

Afbeelding

De eigenaar heeft 3 grote Flatcoats en die waren zó lief! Op die manier had Milan elke dag wat om mee te spelen en hij heeft veel vrienden gemaakt!
Groetjes, Marion

Afbeelding

Neem jezelf nooit te serieus en lachen is gezond!
Anne
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

Maar ik ga toch ook even op Marion d'r site kijken. Geweldig hoor, dat scheelt vele uren zoeken ok

Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...
Wat is de site van Marion? (beetje laat sorry,) en wat is de site van scooby? (heb ik wat gemist? :denken: ) ben namenlijk ook wel geintereseert in de waddeneilanden
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
michiel
Site Admin

Re: Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden

Ongelezen bericht door michiel »

Anna Penta schreef:Ik vreesde al dat het moeilijk zou worden, misschien is het zelfs onmogelijk: voor 2-4 personen een low-budget vakantiehuisje of kampeerboerderij vinden waar niet 1, niet 2, niet 3 maar VIER honden welkom zijn. Wel kleine honden, maar dat telt niet ben ik bang. Bij voorkeur op een van de Waddeneilanden. Ik heb al op de diverse sites gekeken, maar als er al huisdieren worden toegelaten, zijn het er maximaal twee.

Is er iemand die een adres weet dat aan bovenstaande eisen voldoet? Ik ben benieuwd.
Hoi,

Kijk eens hier: http://www.kikkertsparadise.nl/ en http://www.kikkertsparadise.nl/sub/boerenwoning.htm

Honden zijn hier, al het goed is, geen probleem.. (ze hebben er zelf een aantal)..

Groetjes...
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Spriet schreef:Wat is de site van Marion? (beetje laat sorry,) en wat is de site van scooby? (heb ik wat gemist? :denken: ) ben namenlijk ook wel geintereseert in de waddeneilanden
Druk op de WWW-knop in mijn onderschrift, en op de site op de knop Terschelling. Dan zie je een verslagje over ons verblijf op www.ylekamp.nl
Anne
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

dankejwel!
zal eens kijken
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”