Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden
Moderator: moderatorteam
Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden
Ik vreesde al dat het moeilijk zou worden, misschien is het zelfs onmogelijk: voor 2-4 personen een low-budget vakantiehuisje of kampeerboerderij vinden waar niet 1, niet 2, niet 3 maar VIER honden welkom zijn. Wel kleine honden, maar dat telt niet ben ik bang. Bij voorkeur op een van de Waddeneilanden. Ik heb al op de diverse sites gekeken, maar als er al huisdieren worden toegelaten, zijn het er maximaal twee.
Is er iemand die een adres weet dat aan bovenstaande eisen voldoet? Ik ben benieuwd.
Is er iemand die een adres weet dat aan bovenstaande eisen voldoet? Ik ben benieuwd.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Voor wanneer is het en voor hoe lang, ik kan kijken wat ik kan doen want het is daar prachtig en 5 minuten door de duinen naar een enorm strand, helemaal vrij gelegen en er mogen van mij best 4 hondjesAnna Penta schreef:Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...

Hoi MarcMARC_S schreef:Voor wanneer is het en voor hoe lang, ik kan kijken wat ik kan doen want het is daar prachtig en 5 minuten door de duinen naar een enorm strand, helemaal vrij gelegen en er mogen van mij best 4 hondjesAnna Penta schreef:Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...Eigen huisje, alles erop en eraan en in heel goede staat.
Met hoeveel honden mag je daar heen?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Anna,
Avanti kan ik je echt aanbevelen, hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. Het is er wel eenvoudig, maar verder zijn alle fasciliteiten aanwezig en alle honden zijn meer dan welkom. Er is zelfs een speciaal hondenveld met behendigheidstoestellen!
Avanti kan ik je echt aanbevelen, hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. Het is er wel eenvoudig, maar verder zijn alle fasciliteiten aanwezig en alle honden zijn meer dan welkom. Er is zelfs een speciaal hondenveld met behendigheidstoestellen!

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wauw Karen, behendigheidstoestellen. Dat klinkt helemaal super. Ik zet Avanti bij mijn favorieten hoorScooby schreef:Hoi Anna,

Hoi Sandra, ik had hier in eerste instantie gekeken, net als bij Hot Dog Holidays. Helaas is het zo dat de gegeven resultaten maximaal twee huisdieren toestaan. Ik denk dat er in het algemeen maar heel weinig vakantieadressen echt hondvriendelijk zijn. En dat je die moet doorkrijgen van andere hondeneigenaren. Daarom ben ik zo blij dat ik de kans had het hier te vragen. Dat is de meest gerichte manier om aan een geschikt adres te komen. Maar evengoed bedankt voor de link en het meedenken.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hé Anna, wat leuk! Ik ben heel benieuwd hoe je het er vindt. Veel plezier!Anna Penta schreef:Eindelijk komt het ervan: a.s. maandag ga ik een midweek naar Avanti. Ben heel benieuwd maar alles wat ik heb gelezen klinkt zo positief dat het bijna niet kan tegenvallen.
Groetjes, Karen
Ik ben alweer terug.
En het was keileuk! Prima huisje, de inrichting een lekker allegaartje maar daar houd ik juist van. Ik heb niks met eenheidsworst. Ook heel vriendelijke mensen en een makkelijke instelling. Iedereen ruimt z'n hondenpoep op dus het was schoon en het uitrenveldje met de (houten) bendigheidstoestellen is handig en leuk.
Kortom het viel voor geen cent tegen. Ga later nog wat foto's plaatsen van De Hondjes Op Texel in de fotohoek.
En het was keileuk! Prima huisje, de inrichting een lekker allegaartje maar daar houd ik juist van. Ik heb niks met eenheidsworst. Ook heel vriendelijke mensen en een makkelijke instelling. Iedereen ruimt z'n hondenpoep op dus het was schoon en het uitrenveldje met de (houten) bendigheidstoestellen is handig en leuk.
Kortom het viel voor geen cent tegen. Ga later nog wat foto's plaatsen van De Hondjes Op Texel in de fotohoek.
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
-
- Vaste gebruiker
reactie
dat klinkt allemaal leuk !!
hebben jullie een adres/internet site van Avanti. Daar wil ik ook weleens info van.
En Mark,
van jouw wil ik ook wel info hebben over jouw huis daar. Lijkt me heel leuk om daar op vakantie te gaan !!
ik hoor graag van jullie.
alvast bedankt.
groet
ellen
hebben jullie een adres/internet site van Avanti. Daar wil ik ook weleens info van.
En Mark,
van jouw wil ik ook wel info hebben over jouw huis daar. Lijkt me heel leuk om daar op vakantie te gaan !!
alvast bedankt.
groet
ellen
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Re: reactie
http://www.texelnet.nl/avanti/index.htmlEllen schreef:dat klinkt allemaal leuk !!
En Mark,
alvast bedankt.
groet
ellen
Is echt een aanrader

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
-
- Vaste gebruiker
- Marion
- Vaste gebruiker
Hoi allemaal,
Wij zijn in oktober naar Terschelling geweest en ik dácht dat ik aan dat adres was gekomen via deze site, maar ik zie het nergens meer. En aangezien het een hele grote aanrader is zal ik de URL hier vermelden
www.ylekamp.nl
Het was er heel gastvrij en onze Milan heeft daar heerlijk gespeeld met de al aanwezige honden!

De eigenaar heeft 3 grote Flatcoats en die waren zó lief! Op die manier had Milan elke dag wat om mee te spelen en hij heeft veel vrienden gemaakt!
Wij zijn in oktober naar Terschelling geweest en ik dácht dat ik aan dat adres was gekomen via deze site, maar ik zie het nergens meer. En aangezien het een hele grote aanrader is zal ik de URL hier vermelden
www.ylekamp.nl
Het was er heel gastvrij en onze Milan heeft daar heerlijk gespeeld met de al aanwezige honden!

De eigenaar heeft 3 grote Flatcoats en die waren zó lief! Op die manier had Milan elke dag wat om mee te spelen en hij heeft veel vrienden gemaakt!
Groetjes, Marion
Neem jezelf nooit te serieus en lachen is gezond!

Neem jezelf nooit te serieus en lachen is gezond!
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat is de site van Marion? (beetje laat sorry,) en wat is de site van scooby? (heb ik wat gemist?Maar ik ga toch ook even op Marion d'r site kijken. Geweldig hoor, dat scheelt vele uren zoeken ok
Marion, dat is de link die Scooby ook ergens geeft. Ziet er ook ontzettend leuk uit maar helaas zijn ze van 3/1 tot 24/3 gesloten. Maar wie weet voor de toekomst...

-
- Site Admin
Re: Vakantieadres gezocht op de Waddeneilanden
Hoi,Anna Penta schreef:Ik vreesde al dat het moeilijk zou worden, misschien is het zelfs onmogelijk: voor 2-4 personen een low-budget vakantiehuisje of kampeerboerderij vinden waar niet 1, niet 2, niet 3 maar VIER honden welkom zijn. Wel kleine honden, maar dat telt niet ben ik bang. Bij voorkeur op een van de Waddeneilanden. Ik heb al op de diverse sites gekeken, maar als er al huisdieren worden toegelaten, zijn het er maximaal twee.
Kijk eens hier: http://www.kikkertsparadise.nl/ en http://www.kikkertsparadise.nl/sub/boerenwoning.htm
Honden zijn hier, al het goed is, geen probleem.. (ze hebben er zelf een aantal)..
Groetjes...
Druk op de WWW-knop in mijn onderschrift, en op de site op de knop Terschelling. Dan zie je een verslagje over ons verblijf op www.ylekamp.nlSpriet schreef:Wat is de site van Marion? (beetje laat sorry,) en wat is de site van scooby? (heb ik wat gemist?) ben namenlijk ook wel geintereseert in de waddeneilanden
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer: