heb hier een paar fotos van gizmo maar ik weet niet of je er iets mee kunt
ze zijn niet echt duidelijk zal van de week nieuwe proberen te maken
maardit is een begin van hopelijk een heleleuke toppic
ik hoop dat er weer veel reacties komen

Moderator: moderatorteam
Angel-eyes schreef:Oke grote vriend van me.....
Ga je gang, je hebt hem in het echt gezien dus je kent hem als de beste![]()
hahaha een veteraanMonique met staffie Nino schreef:En wat denk je van Nino?![]()
bijna 10 jaar oude gecastreerde reu, met hele gezellige oren![]()
Ja zijn achterhand is wat stijl, hier was hij nog zelfs beter, voor zijn operaties was het echt stijl, liep echt tip-toed, maar hij heeft gelukkig nu wat hoeking.Mol schreef:Angel-eyes schreef:Oke grote vriend van me.....
haha das waar nou komt die met de dingen die ik weet van de fotos die ik hier heb en wat ik van hem in het echt heb gezien
ff niet naar de kleur kijken dan he![]()
machtig reuen hoofd met een duidelijke goeie kaaklijn goed geplaatst open oog met corect gedragen oor mooie oogvulling en goeie lipparty
duidelijke stop, mooie rimpel partij opvoorhooft en gelaat aan wezig.
hoofd is in verhouding tot het lichaam, hals is goed aangezet had alleen graag meer boog willen zien.
heeft iets wat veel keelhuid.
goeie toplijn en ook krachtig, mooie borst met mooi breed frond, borsdiepte is voldoende had graag iets meer rip werveling gezien.
voldoende hoeking in schouder met mooi opgetrokken buiklijn.
achtehand te stijl maar goed ondwikkelt.
voldoden bone aanwezig met mooie sterke polsen en mooie katvoeten.
mol
mag ik eens raden??? knieband operatie gehad??Angel-eyes schreef:Ja zijn achterhand is wat stijl, hier was hij nog zelfs beter, voor zijn operaties was het echt stijl, liep echt tip-toed, maar hij heeft gelukkig nu wat hoeking.Mol schreef:Angel-eyes schreef:Oke grote vriend van me.....
haha das waar nou komt die met de dingen die ik weet van de fotos die ik hier heb en wat ik van hem in het echt heb gezien
machtig reuen hoofd met een duidelijke goeie kaaklijn goed geplaatst open oog met corect gedragen oor mooie oogvulling en goeie lipparty
hoofd is in verhouding tot het lichaam, hals is goed aangezet had alleen graag meer boog willen zien.
goeie toplijn en ook krachtig, mooie borst met mooi breed frond, borsdiepte is voldoende had graag iets meer rip werveling gezien.
mol
Alhoewel ik een rimpelkop mooi vind, zien ze liever een strak voorhoofd, maar dat ben ik dus niet eens![]()
Jij mag niet meer radenMurphy's Place schreef:mag ik eens raden??? knieband operatie gehad??Angel-eyes schreef:Ja zijn achterhand is wat stijl, hier was hij nog zelfs beter, voor zijn operaties was het echt stijl, liep echt tip-toed, maar hij heeft gelukkig nu wat hoeking.Mol schreef:Angel-eyes schreef:Oke grote vriend van me.....
mol
Alhoewel ik een rimpelkop mooi vind, zien ze liever een strak voorhoofd, maar dat ben ik dus niet eens![]()
Je hoort dit helaas vrij geregeld.Angel-eyes schreef:Jij mag niet meer radenMurphy's Place schreef:mag ik eens raden??? knieband operatie gehad??Angel-eyes schreef:Ja zijn achterhand is wat stijl, hier was hij nog zelfs beter, voor zijn operaties was het echt stijl, liep echt tip-toed, maar hij heeft gelukkig nu wat hoeking.Mol schreef:
mol
![]()
Ja aan de kant waar je het nog duidelijk ziet, was zijn 2-de gescheurde band, daar stond hij nog niet helemaal super op.Dus hij heeft 2 kunstknietjes.
Zeker bij een Boxer, het zijn echt enorm explosieve honden, en ja zit er in die achterhand iets mis, dan is het wachten op de ellende.Stilhouden was ook niet te doen, ze ontploffen ineens als ze wat horen, dat gaat 999 keer goed en de 1000-ste ben je te laat om hem rustig te houden.Murphy's Place schreef:Je hoort dit helaas vrij geregeld.Angel-eyes schreef:Jij mag niet meer radenMurphy's Place schreef:mag ik eens raden??? knieband operatie gehad??Angel-eyes schreef: Ja zijn achterhand is wat stijl, hier was hij nog zelfs beter, voor zijn operaties was het echt stijl, liep echt tip-toed, maar hij heeft gelukkig nu wat hoeking.
![]()
Ja aan de kant waar je het nog duidelijk ziet, was zijn 2-de gescheurde band, daar stond hij nog niet helemaal super op.Dus hij heeft 2 kunstknietjes.
Zeker bij honden met een te steile achterbeen.
niet het ras waar ik in thuis ben zal me best er voor doenSietske* schreef:Okay, nu een hondje uit een hele andere hoek, rasgroep 9. Ze wordt ingeschreven in de puppyklasse. Foto's zijn net gemaakt en ze is nu 6,5 maand oud.
Hier komt Babbe:
Dank je wel!!Mol schreef:hahaha een veteraanMonique met staffie Nino schreef:En wat denk je van Nino?![]()
bijna 10 jaar oude gecastreerde reu, met hele gezellige oren![]()
nou een echt terier type hoofd
met fout gedragen oor![]()
goed ontwikelde kaakpartij, en goed geplaatst amandelvormig oog
had graag iets meer stop willen zien.
mooie sterke hals en lichaam goed compakt met sterke toplijn.
wat stijl in de schouder. had iets wat meer voor borst willen zien voldoend borst diepte aan wezig en voldoende rip aan zet.
mooie opgtrokken buiklijn en goed ontwikkelde bil en dij partij had graag meer hoeking willen zien
maar hij mag er zijn voor zijn 10 jaar![]()
mol
foto's zijn niet echt geschikt maar vooruit.tbeast schreef:Ok Mol kun je ook wat over Senna zeggen? Niet zulke hele duidelijke foto's, maarja, we showen dan ook niet met haar. Toch ben ik wel benieuwd wat je van haar vindt.
Ik zit hier te glimmen van trots. Wat een prachtig rapport. We hebben eind deze maand onze eerste show met Babbe en ik hoop dat de keurmeester net zo positief is als jij.Mol schreef:niet het ras waar ik in thuis ben zal me best er voor doen![]()
mooi sprekent hoofd met goedgeplaatst en gedragen oor mooi open en sprekent oog. met heldere blik.
neusrug mooi inverhouding tot de schedel voldoende onderkaak aanwezig.
mooie hals met mooie berlijning zoals een mooie boog
goeie toplijn aan wezig staart meschien iets wat laag aan gezet
voldoende frond met een mooie voor borst had iets wat meer borst diepte willen zien. staat echter wat smal op de foto beetje O benig van voor.
geoie hoeking in de schouder en mooi opgetrikken buik lijn en mooie hoeking in de achterhand . staart lijkt voor bij de sprong te rijken
toont wat platvoetig maar kan ook door de haren komen voor het type hond voldoende bone aanwezig.
ik vind het geen verkeerd hondje ziet een goeie hoeking op en en showt zich al goed op 9 maanden.
mol
ahhh de boerboelCendy schreef:Oke Mol, hier een paar van Branco, ben errug benieuwd wat je er van vindt.
Hier is ie een maand of 9
Deze is een paar dagen geleden gemaakt, Branco is nu bijna 1 jaar
Ik hoop dat je er wat mee kan
mooi typies hoofd met mooie rimpel goed geplaatst en gedragen oor. mooi formaat.mercedes2803 schreef:He, ik zie dit nu pas voor het eerst...
Als ik het goed begrijp ben je keurmeester, Mol?
Nou, ik ben benieuwd!
Hier onze stamboomloze Rimpel....Sharpeitje natuurlijk
We lopen geen shows met hem en Rimpel mag zijn piepie alleen maar gebruiken om te plassen haahah!
Mol bedankt!Mol schreef:foto's zijn niet echt geschikt maar vooruit.tbeast schreef:Ok Mol kun je ook wat over Senna zeggen? Niet zulke hele duidelijke foto's, maarja, we showen dan ook niet met haar. Toch ben ik wel benieuwd wat je van haar vindt.
typies teven hoofd met voldoende stop en corecte ogen.
oren te hoog aan gezet en niet corect gedragen.
had graag iets wat meer kaaklijn willen zien en iets wat meer onder kaak.
redelijke hals had graag meer boog willen zien goeie toplijn.
zover ik kan zien heeft ze voldoendehoeking in de schoeder.
geen voor borst en had meer rip aanzet willen zien en veel meer borstdiepte
en iets wat breder in front
goeie hoeking in de achterhand
staart aanzet korrect met totaal fout staart dracht.
mooie opgetrokken buiklijn en mooie rechte polsen.
mol