Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
combi groot en klein
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
combi groot en klein
Wat zijn jullie combinaties met een grote en kleine hond ? Wij hebben een berner en krijgen er een chinees naakthondje (behaard) bij Het moet wel lukken , maar ik ben toch wel benieuwd, want zeker weet je het nooit natuurlijk groetjes Mayonne
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb een Duitse Dog en een X-russell/foxje...gaat leuk samen, alleen hou ik afentoe m'n hart vast als ze aan t spelen zijn, Boris (D.Dog) is zó lomp....maar Mientje bijt héél goed van d'r af, én ze is is een stukje sneller met wendingen enzo.+ ze past vaak nog wel ergens onder als Boris té gek gaat doen!!!
Als ze samen liggen te slapen is gewoon zó lief!!!! Boris met zn grote poten en dan die kleine Mientje ertussen...zucht.....zó lief!!!
Suk6 met de 2!!!!

Als ze samen liggen te slapen is gewoon zó lief!!!! Boris met zn grote poten en dan die kleine Mientje ertussen...zucht.....zó lief!!!
Suk6 met de 2!!!!

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
echt gaaf om die foto's te zien van een kleine en een grote hond, ik zou eigenlijk wel een duitse dog willen hebben (alleen heb ik een vriend die dat niet wil
).
Maar misschien krijgen we ooit nog eens een golden retrieven die vinden we allebij heeeeeel mooi en leuk

Maar misschien krijgen we ooit nog eens een golden retrieven die vinden we allebij heeeeeel mooi en leuk

Groetjes van Marja en een pootje van Zoë en Luna

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Gonny
- Zeer actief
- FoN
- Actief
Hier ook ene groot (duitse dog) en ene klein (12 kilo bastaard).
De duitse dog kan ook prima overweg met het minicavliertje van mijn schoonmoeder
De duitse dog kan ook prima overweg met het minicavliertje van mijn schoonmoeder

Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
-
- Vaste gebruiker
Wij hebben een groenendaeler van 6 jaar en sinds kort een chihuahua van 4 maanden. De groenendaeler heeft gewoon lak aan de chihuahua en loopt er gewoon overheen, onze pup gaat plat op de grond liggen als de groenendaeler er weer aan komt denderen. Tot nog toe gaat het goed maar zo'n klein beestje is natuurlijk wel heel kwetsbaar
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik heb een pdoenco ibicenco en twee basenjis, gaat prima met elkaar, soms is mijn ibi wat lomp maar die basjes bijten wel van zich af en houden overigens ook wel van een ruig spelletje. Buiten wil mijn ibi ook met alle kleine hondjes spelen en dat laat ik niet altijd toe omdat ik die honden niet ken en tja solar is wel lomp...maar met mijn iegen honden gaat het zoizo super soma moet ik soalr wel een stot de orde roepen maar ja dat hoort erbij
nu heb ik pups van mijn ene basenji en solar gaat er echt wonderbaarlijk rustig en bedaard mee om al blijf ik er altijd bij uiteraard!
nu heb ik pups van mijn ene basenji en solar gaat er echt wonderbaarlijk rustig en bedaard mee om al blijf ik er altijd bij uiteraard!
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Wij hebben twee fila brasileiro's een mastino en een boxewr en sinds kort een heel klein spaans onderdeurtje die heel klein blijft.
Het gaat prima met z'n vijven ze spelen zelfs veel samen en ook dat gaat goed.
Als Micron buiten is wil hij alleen met grote honden spelen de kleintjes bekijkt hij niet meer.
Het gaat prima met z'n vijven ze spelen zelfs veel samen en ook dat gaat goed.
Als Micron buiten is wil hij alleen met grote honden spelen de kleintjes bekijkt hij niet meer.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Actief
Wij hebben naast onze twee galgo's ook een kleine kruising Dalmatier. Zij is ook nog eens flink bejaard en hoewel ik haar voor geen goud zou willen missen kan ik niet zeggen dat ik het erg handig vindt. Ze loopt namelijk behoorlijk langzaam (ouderdom, artrose en gewoon door haar korte pootjes), dus met lopen moet je steeds op haar wachten. Als we wel eens met alleen de galgo's gaan wandelen (Filliz kan vanwege haar ouderdom en artrose niet altijd mee want dat is haar teveel) dan kan je eindelijk eens lekker doorlopen en ook een langer stuk lopen dan met haar erbij. Begrijp me niet verkeerd, we zijn stapel op ons omaatje, maar als er in de toekomst een hond bij zou komen dan zal het zeker een galgo zijn. Filliz is gewoon een heel ander soort hond en dat merk je toch.
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- JoviGirlAnita
- Zeer actief
- Contacteer: