Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kelly 1981 schreef:dacht ik ook al maar dat hadden ze haar dus verteld
Hoi Kelly,
Nou, dan denk ik dat ze daar mooi in is getuind. Die hond is nog kleiner dan die Amerikaanse Bulldog op jouw foto en een Ridgeback is echt veel hoger dan een Amerikaanse Bulldog.
kelly 1981 schreef:ze is er niet echt ingetuind hoor
toen ze hem zag was ze al verkocht en maakte niet uit wat voor
kruising het was
Maar ze heeft nu dus wel een hondje dat een hoop weg heeft van een Amstaff, maar zonder stamboom. En dat is pitbullwet met alle afgrijselijke risico's vandien.
kruising het was
Maar ze heeft nu dus wel een hondje dat een hoop weg heeft van een Amstaff, maar zonder stamboom. En dat is pitbullwet met alle afgrijselijke risico's vandien.
Precies als ze zich er beter in had verdiept had het haar vast wel wat meer uitgemaakt wat voor kruising het was.
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
kruising het was
Voor de wet duidelijk een pitbull en gezien je reactie vraag ik me of of jij en de eigenaar van de hond wel begrijpen welk risico deze hond loopt? Het baasje in ieder geval niet....
als je een pup koopt zie je niet wa het hondje word wanneer hij volwassen is
het valt me wel op dat het steeds dezelfde mensen zijn die gelijk
aan komen draven met hun pittbullwet
en met hun negatieve en hatelijke reacties
Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee geen ouders, alleen 3 pups. mijn fout twas een handelaar maar toen ik daar was kon ik m niet meer laten zitten en zo weggaan. Maarja, vanm je fouten leer je en ik zal t zeker geen 2de x meer doen want ik heb mijn handen vol aan ons mormeltje. Maarja daar kan ik nu ook niks meer aan veranderen en zoals ik al zei, ik ga daar mijn hond dus echt niet voor wegdoen, dat is mijn eigen keus en ik hoop dat iemand dat kan begrijpen!
linda schreef:Nee geen ouders, alleen 3 pups. mijn fout twas een handelaar maar toen ik daar was kon ik m niet meer laten zitten en zo weggaan. Maarja, vanm je fouten leer je en ik zal t zeker geen 2de x meer doen want ik heb mijn handen vol aan ons mormeltje. Maarja daar kan ik nu ook niks meer aan veranderen en zoals ik al zei, ik ga daar mijn hond dus echt niet voor wegdoen, dat is mijn eigen keus en ik hoop dat iemand dat kan begrijpen!
Vergeet niet dat het niet jouw keus is en als je aangehouden zou worden en hij blijkt onder de RAD te vallen dat jij je hond kwijt bent incl. boete.Bij een collega van mijn broer zijn laatst 2 Amstaffs in beslag genomen,omdat de buurman erover liep te zeiken en de politie dus effe langskwam en hij had bij deze honden stambomen en wat blijkt deze waren vervalst en hij is nu dus 2 honden en 1500 euro armer en een hoop verdriet natuurlijk.Maar ik snap dat je zo'n puppie niet kan laten zitten tis een mooi hondje en ik denk niet dat je teveel risico loopt met hem hij heeft een erg spitse snuit en een te rank hoofd in vergelijking met een pitbull.
Laatst gewijzigd door greatdane op 26 dec 2004 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
linda schreef:Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Mensen staan soms gewoon niet bij al die domme wetten stil, kan echt niemand je kwalijk nemen, een kennis van me had een staff/boxer kruising, die wist totaal niet dat er een soort rare idiote pitbull wet is, ik zal het je zeker niet kwalijk nemen, je hebt het diertje niet genomen en heel klakkeloos gedacht dat het je niet kan schelen dus ik vind het ook ongepast om je aan te vallen
Laatst gewijzigd door Rob* op 26 dec 2004 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
linda schreef:Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Niet om je aan te vallen, maar je zou kunnen overwegen om te proberen je hond goed in België te herplaatsen. Ik zou dat idd proberen, terwille van het welzijn van mijn hond.
Die wet deugt van geen kanten, maar de realiteit is wel dat je jaar in jaar uit met de angst moet leven dat je hond je wordt afgepakt en gedood zal worden.
Niet om je aan te vallen, maar je zou kunnen overwegen om te proberen je hond goed in België te herplaatsen. Ik zou dat idd proberen, terwille van het welzijn van mijn hond.
Die wet deugt van geen kanten, maar de realiteit is wel dat je jaar in jaar uit met de angst moet leven dat je hond je wordt afgepakt en gedood zal worden.
Ja het is een voorzorg maar wel heel moeilijk, kennis van me heeft ook het zekere genomen en haar staffie in Belgie geplaatst, maar dat is best moeilijk als je helemaal niks kwaads in gedachten hebt hoor?
Ja het is een voorzorg maar wel heel moeilijk, kennis van me heeft ook het zekere genomen en haar staffie in Belgie geplaatst, maar dat is best moeilijk als je helemaal niks kwaads in gedachten hebt hoor?
Het is heel moeilijk, en ik zou het ook alleen dan doen als ik zeker zou weten dat mijn hond het heel goed gaat krijgen, voor zover je zoiets zeker kunt weten. Maar dan zou ik het ook doen, terwille van mijn hond.