Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat is dit voor kruising

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

kelly 1981
Zeer actief

wat is dit voor kruising

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

wat denken jullie wat voor rassen hierin zitten
ze heeft hem gekocht als kruising ambull rr :denken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Amerikaanse Bulldog x Jack Russel?
Maar is een kruising met dit ras geen Pittbull voor de wet?! :roll:
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

jack russel x am staff.
kelly 1981
Zeer actief

ambull ridgeback
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

kelly 1981 schreef:ambull ridgeback
Hoi Kelly,

Nou, die Ridgeback zie ik er niet in terug, hoor. Daar is de hond ook véél te klein voor.
kelly 1981
Zeer actief

dacht ik ook al maar dat hadden ze haar dus verteld
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

kelly 1981 schreef:dacht ik ook al maar dat hadden ze haar dus verteld
Hoi Kelly,

Nou, dan denk ik dat ze daar mooi in is getuind. Die hond is nog kleiner dan die Amerikaanse Bulldog op jouw foto en een Ridgeback is echt veel hoger dan een Amerikaanse Bulldog.
kelly 1981
Zeer actief

ze is er niet echt ingetuind hoor
toen ze hem zag was ze al verkocht en maakte niet uit wat voor
kruising het was
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

kelly 1981 schreef:ze is er niet echt ingetuind hoor
kruising het was
O.k., :wink:
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

kruising het was
Maar ze heeft nu dus wel een hondje dat een hoop weg heeft van een Amstaff, maar zonder stamboom. En dat is pitbullwet met alle afgrijselijke risico's vandien.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

staff/beagle
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik zie er ook echt een amstaff in. Voor de rest kan het van alles zijn. Vind het ook linke soep.
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

xstaff/ j.russel?
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
kelly 1981
Zeer actief

ik denk zelf dat er meerdere rassen inzitten
beagle jr enz
Afbeelding
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Hanneke2 schreef:
kruising het was
Maar ze heeft nu dus wel een hondje dat een hoop weg heeft van een Amstaff, maar zonder stamboom. En dat is pitbullwet met alle afgrijselijke risico's vandien.
Precies als ze zich er beter in had verdiept had het haar vast wel wat meer uitgemaakt wat voor kruising het was.
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

staff met jacky zou ik zeggen
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

kruising het was
:denken: Voor de wet duidelijk een pitbull en gezien je reactie vraag ik me of of jij en de eigenaar van de hond wel begrijpen welk risico deze hond loopt? Het baasje in ieder geval niet....
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
kelly 1981
Zeer actief

als je een pup koopt zie je niet wa het hondje word wanneer hij volwassen is
het valt me wel op dat het steeds dezelfde mensen zijn die gelijk
aan komen draven met hun pittbullwet
en met hun negatieve en hatelijke reacties
Afbeelding
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Heb je de ouders niet gezien dan?
kelly 1981
Zeer actief

nee ze heeft de ouders niet gezien
maar ik denk dat ze dat zelf liever uitlegt
Afbeelding
linda
Zeer actief

Nee geen ouders, alleen 3 pups. mijn fout twas een handelaar maar toen ik daar was kon ik m niet meer laten zitten en zo weggaan. Maarja, vanm je fouten leer je en ik zal t zeker geen 2de x meer doen want ik heb mijn handen vol aan ons mormeltje. Maarja daar kan ik nu ook niks meer aan veranderen en zoals ik al zei, ik ga daar mijn hond dus echt niet voor wegdoen, dat is mijn eigen keus en ik hoop dat iemand dat kan begrijpen!
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz

Ongelezen bericht door greatdane »

linda schreef:Nee geen ouders, alleen 3 pups. mijn fout twas een handelaar maar toen ik daar was kon ik m niet meer laten zitten en zo weggaan. Maarja, vanm je fouten leer je en ik zal t zeker geen 2de x meer doen want ik heb mijn handen vol aan ons mormeltje. Maarja daar kan ik nu ook niks meer aan veranderen en zoals ik al zei, ik ga daar mijn hond dus echt niet voor wegdoen, dat is mijn eigen keus en ik hoop dat iemand dat kan begrijpen!
Vergeet niet dat het niet jouw keus is en als je aangehouden zou worden en hij blijkt onder de RAD te vallen dat jij je hond kwijt bent incl. boete.Bij een collega van mijn broer zijn laatst 2 Amstaffs in beslag genomen,omdat de buurman erover liep te zeiken en de politie dus effe langskwam en hij had bij deze honden stambomen en wat blijkt deze waren vervalst en hij is nu dus 2 honden en 1500 euro armer en een hoop verdriet natuurlijk.Maar ik snap dat je zo'n puppie niet kan laten zitten :wink: tis een mooi hondje en ik denk niet dat je teveel risico loopt met hem hij heeft een erg spitse snuit en een te rank hoofd in vergelijking met een pitbull.
Laatst gewijzigd door greatdane op 26 dec 2004 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
linda
Zeer actief

Ik ben me zeker bewust van dat gevaar. Bedankt voor je vriendelijke reactie! :wink:
Sietske

Ongelezen bericht door Sietske »

linda schreef:mijn fout twas een handelaar maar toen ik daar was kon ik m niet meer laten zitten en zo weggaan.
Uhh... misschien een domme vraag hoor, maar waarom niet ?? :denken:
Rob*
Zeer actief

linda schreef:Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Mensen staan soms gewoon niet bij al die domme wetten stil, kan echt niemand je kwalijk nemen, een kennis van me had een staff/boxer kruising, die wist totaal niet dat er een soort rare idiote pitbull wet is, ik zal het je zeker niet kwalijk nemen, je hebt het diertje niet genomen en heel klakkeloos gedacht dat het je niet kan schelen dus ik vind het ook ongepast om je aan te vallen :wink:
Laatst gewijzigd door Rob* op 26 dec 2004 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
kelly 1981
Zeer actief

:ok: :ok: gelukkig ook eens normale reacties :ok:
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

linda schreef:Even voor de duidelijkheid, het is mijn hond en ik weet op dit moment donders goed wat ik in huis heb. Maar na 2 jaar ga ik daar dus mijn hond niet voor weg doen,jij wel!?!? En dan nog toen ik hem kocht is mij verteld dat t een kriusing ambull ridgeback was en NEE ik wist niet dat dat verboden was, en ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die dat niet weten. Ik vind t een beetje raar om iemand op zon manier aan te vallen maar dat zal wel aan mij liggen.
Niet om je aan te vallen, maar je zou kunnen overwegen om te proberen je hond goed in België te herplaatsen. Ik zou dat idd proberen, terwille van het welzijn van mijn hond.

Die wet deugt van geen kanten, maar de realiteit is wel dat je jaar in jaar uit met de angst moet leven dat je hond je wordt afgepakt en gedood zal worden.
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Zoie schreef:
Niet om je aan te vallen, maar je zou kunnen overwegen om te proberen je hond goed in België te herplaatsen. Ik zou dat idd proberen, terwille van het welzijn van mijn hond.

Die wet deugt van geen kanten, maar de realiteit is wel dat je jaar in jaar uit met de angst moet leven dat je hond je wordt afgepakt en gedood zal worden.
Ja het is een voorzorg maar wel heel moeilijk, kennis van me heeft ook het zekere genomen en haar staffie in Belgie geplaatst, maar dat is best moeilijk als je helemaal niks kwaads in gedachten hebt hoor? :wink:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Angel-eyes schreef:
Zoie schreef:

Ja het is een voorzorg maar wel heel moeilijk, kennis van me heeft ook het zekere genomen en haar staffie in Belgie geplaatst, maar dat is best moeilijk als je helemaal niks kwaads in gedachten hebt hoor? :wink:
Het is heel moeilijk, en ik zou het ook alleen dan doen als ik zeker zou weten dat mijn hond het heel goed gaat krijgen, voor zover je zoiets zeker kunt weten. Maar dan zou ik het ook doen, terwille van mijn hond.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”