Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
heel onrustig na wandeling
Moderator: moderatorteam
- chita
- Vaste gebruiker
heel onrustig na wandeling
Heel vaak als ik mijn hond uitlaat (langere wandeling) en we komen thuis word ze heel onrustig. Slaan met haar achterpootjes, ligen-opstaan-liggen, op de mat graven, in haar voetjes bijten. Ze word dan echt een beetje gek. Dit kan wel een half uur duren.
Op de hondenschool zieden ze dat het komt door jeuk aan de voetjes. Dit klinkt heel logisch. Maar hoe kan ik het voorkomen??? Of wat kan ik eraan doen?
Op de hondenschool zieden ze dat het komt door jeuk aan de voetjes. Dit klinkt heel logisch. Maar hoe kan ik het voorkomen??? Of wat kan ik eraan doen?
-
Neeltje
- chita
- Vaste gebruiker
Hmm, ja ook dat zou eventueel kunnen. Daar had ik zelf helemaal niet aan gedacht! Handig zo'n forum.
Ik ga sowieso even de dierenarts bellen en het daar ook voorleggen. Hoop dat die met wat anders komt, de rekening is deze maand al aardig opgelopen. Maar ja als het nodig is ben ik de eerste die op de stoep staat. Zal wel even melden wat de dierenarts erover zei.
Ik ga sowieso even de dierenarts bellen en het daar ook voorleggen. Hoop dat die met wat anders komt, de rekening is deze maand al aardig opgelopen. Maar ja als het nodig is ben ik de eerste die op de stoep staat. Zal wel even melden wat de dierenarts erover zei.
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
linlin
- chita
- Vaste gebruiker
Inderdaad, brandnetels en korte rietstengels hadden ze het op de hondenschool ook over. Kan ook best, ze mag sinds kort op redelijk wat plekken los en dan zit ze altijd in de bosjes door dichte begroeiing enzo. Misschien dat ze daar op korte takjes loopt ofzo...
Die zalf ga ik maar eens proberen. Deed er nu aloe vera op. Hielp de vorige keren wel, maar gister hielp het niet. Vind het echt zielig om aan te zien en ze heeft het dus echt vaak (zo'n 3 keer in de week).
Die zalf ga ik maar eens proberen. Deed er nu aloe vera op. Hielp de vorige keren wel, maar gister hielp het niet. Vind het echt zielig om aan te zien en ze heeft het dus echt vaak (zo'n 3 keer in de week).
- chita
- Vaste gebruiker