Hallo,
Mijn naam is Heidi en ik ben getrouwd met Patrick. Samen hebben wij 4 zonen, 1 kat en 3 honden. Een daarvan is een oude, chagerijnige Rotweiler van bijna 8. Zo'n 3 jaar geleden wilden we nog graag een hond erbij. Nadat we besloten hadden dat we geen Rotweiler meer erbij wilden maar wel een ander ras zijn we eens gaan rondsurfen. Omdat we al eerder Mechelse Herders hadden gehad was de keus eenvoudig zeker omdat we ermee wilden gaan sporten. Na veel nesten bekijken en urenlang surfen en bellen hebben wij 2 1/2 jaar geleden Ascha gekocht. Toen een schattige pup inmiddels samen met Patrick druk bezig voor haar IPO 1. Omdat Ascha een hele goede werkhond is, heel mooi en vooral heel lief en omdat het me zo leuk lijkt wilden we een nestje. Daarvoor hebben we 8 maanden geleden Digger gekocht, een hele mooie reu. Digger is wel heel lief maar moet zich nog wat verder ontwikkelen en daarom gebruiken we hem voorlopig niet als dekreu en zoeken we een andere reu. Na een hele tijd alleen maar met plannen rondgelopen te hebben ben ik nu bezig met echte voorbereidingen om met Ascha te gaan fokken. Ik zit inmiddels halverwege mijn KK1 cursus en ik heb het aanvraagformulier voor een kennelnaam net binnengekregen. Waar ik wel problemen mee heb is een leuke kennelnaam bedenken. Ik heb 2 A4 tjes vol met ideen maar er zit niets bij waar ik enthousiast van word. Dus wie suggesties heeft, graag.
Groetjes,
Heidi
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellingsbericht
Moderator: moderatorteam
-
heidisteven
- geregistreerd lid
Voorstellingsbericht
Met vriendelijke groet,
Heidi uit Maastricht
getrouwd met Patrick, mama van Youri van 15, Nicky van 12, Terry van 8 en Indy van 5.
Baas van Pepsi de kat en van Ascha en Digger, allebei Mechelse Herders
heidi-steven@home.nl
Heidi uit Maastricht
getrouwd met Patrick, mama van Youri van 15, Nicky van 12, Terry van 8 en Indy van 5.
heidi-steven@home.nl
- FoN
- Actief
Da's een late voorsteller zeg 
En wat een grootse plannen allemaal:D
Welkom hier!
En wat een grootse plannen allemaal:D
Welkom hier!
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
-
heidisteven
- geregistreerd lid
Hallo,
Zo laat nu ook weer niet
De laatste keer ben ik in 2002 hier geweest toen we op zoek waren naar een pup. En toen heb ik me ook voorgesteld maar dat is zo lang geleden. Daarna is het er niet meer van gekomen om dit Forum te bezoeken tot ik nu ideeen aan het zoeken was voor een kennelnaam. Ik zie trouwens dat ik dringend mijn handtekening moet aanpassen, dat klopt allemaal niet meer 
Maar bedankt voor je welkomstwoord.
En nu wacht ik vol spanning op briljante ideeen voor een kennelnaam
Groetjes,
Heidi
Zo laat nu ook weer niet
Maar bedankt voor je welkomstwoord.
En nu wacht ik vol spanning op briljante ideeen voor een kennelnaam
Groetjes,
Heidi
Met vriendelijke groet,
Heidi uit Maastricht
heidi-steven@home.nl
Heidi uit Maastricht
heidi-steven@home.nl
- laika lab
- Vaste gebruiker
- kelly 1981
- Zeer actief