Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bloed op de vloer

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

bloed op de vloer

Ongelezen bericht door Amaranthas »

ben ik vanavond aan het opruimen boven, zie ik tot mn stomme verbazing een heel spoor van pootjes (bloed) over de gang lopen. Het begint of eindigt in mn broertje zn kamer.. tot aan mijn kamer.
Ik heb meteen alle dieren bekeken, maar kon niks vinden. En dat terwijl het er vanmorgen nog niet lag, en het vrij veel is voor een piepklein wondje. Ik snap er niks van.. :denken: :19:
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Re: bloed op de vloer

Ongelezen bericht door jelle »

Ailena schreef:ben ik vanavond aan het opruimen boven, zie ik tot mn stomme verbazing een heel spoor van pootjes (bloed) over de gang lopen. Het begint of eindigt in mn broertje zn kamer.. tot aan mijn kamer.
Ik heb meteen alle dieren bekeken, maar kon niks vinden. En dat terwijl het er vanmorgen nog niet lag, en het vrij veel is voor een piepklein wondje. Ik snap er niks van.. :denken: :19:
ook goed naar de nagels gekeken? Dat kan ook hele bloedbaden opleveren en valt daarna (als het weer dicht is) misschien niet snel op.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
danja
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door danja »

Als ik niet weet wie een wondje heeft en er ligt wel bloed op de vloer, dan maak ik van iedereen, behalve mezelf :wink: de pootjes even nat ome de beurte en dan op de vloer laten lopen.
Is het echt een bloed spoor of kleine drupjes, want meestal vindt je die wondjes niet. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”