Ik heb meteen alle dieren bekeken, maar kon niks vinden. En dat terwijl het er vanmorgen nog niet lag, en het vrij veel is voor een piepklein wondje. Ik snap er niks van..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bloed op de vloer
Moderator: moderatorteam
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
bloed op de vloer
ben ik vanavond aan het opruimen boven, zie ik tot mn stomme verbazing een heel spoor van pootjes (bloed) over de gang lopen. Het begint of eindigt in mn broertje zn kamer.. tot aan mijn kamer.
Ik heb meteen alle dieren bekeken, maar kon niks vinden. En dat terwijl het er vanmorgen nog niet lag, en het vrij veel is voor een piepklein wondje. Ik snap er niks van..

Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

-
jelle
- Zeer actief
Re: bloed op de vloer
ook goed naar de nagels gekeken? Dat kan ook hele bloedbaden opleveren en valt daarna (als het weer dicht is) misschien niet snel op.Ailena schreef:ben ik vanavond aan het opruimen boven, zie ik tot mn stomme verbazing een heel spoor van pootjes (bloed) over de gang lopen. Het begint of eindigt in mn broertje zn kamer.. tot aan mijn kamer.
Ik heb meteen alle dieren bekeken, maar kon niks vinden. En dat terwijl het er vanmorgen nog niet lag, en het vrij veel is voor een piepklein wondje. Ik snap er niks van..![]()
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
danja
- Actief
- Contacteer: