Wij hebben momenteel een dalmatierteefje van 2 jaar. Over een tijd (een jaartje denk ik zo) willen we misschien een 2e hond. Dalmatier is echt ons ras. Maar vroeger heb ik een middenslag schnauzer (genaamd Boefje) gehad en dat was een schat van een hond. Hij heeft nog steeds een plekje in mijn hart.
Boefje was niet echt opgevoed (ik was te jong en mijn ouders deden er niets aan) maar hij kwam als het moest en rende lekker rond op het erf. Kwam af en toe thuis met een konijn. Maar al met al een geweldige lieverd.
Nu wil ik dus graag ervaringen horen over de dwergschnauzer. Karaktereigenschappen, eigenaardigheden, samen met een ander ras, vrij loslopen enzovoort. Deze dingen kan ik niet zo goed beoordelen omdat Boefje Boefje toen toch een geval apart was. Hij was ook een reu en we willen graag een teefje. Hij liep buitenaf vrij op het erf en de teef die wij willen zal in een middenwoning terecht komen, met een andere hond.
Ben benieuwd naar de reacties, tips en adviezen!!!!!
Groetjes Esther
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dwergschnauzer
Moderator: moderatorteam
- Dalmaat
- geregistreerd lid
- Contacteer: